پیروزی بایرلورکوزن در بوندسلیگا
در هفته نخست بوندسلیگا تیم های لورکوزن و شالکه توانستند حریفانشان را شکست دهند.

هفته نخست رقابت های بوندسلیگا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده شالکه(Schalke 04) موفق شد با 3 گل از سد میزبان خود وردربرمن(Werder Bremen) عبور کند.

بازی را شالکه بهتر آغاز کرد و توانست با در دست گرفتن نبض بازی موقعیت های زیادی ایجاد کند و در یکی از این موقعیت ها در دقیقه 34 اشتباه عجیب سلاسی(Theodor Gebre Selassie)، دروازه 'برمن' را باز کرد. مدافع وردربرمن در دقیقه 34 به اشتباه دروازه خودی را گشود تا نیمه نخست با یک گل برتری به سود شالکه به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی هجومی شد و دو تیم صاحب چند موقعیت شدند که در نهایت این چوپوموتینگ(Eric Maxim Choupo-Moting) بود که در دقیقه 68 گل دوم شالکه را به ثمر رساند. با نزدیک شدن به پایان بازی، فشار 'برمن' میزبان، افزایش می یافت اما این شالکه بود که موفق شد گل سوم بازی را توسط هونتلار(Klaas-Jan Huntelaar) در دقیقه 85 به ثمر برساند. پس از این گل، بازی اتفاق دیگری نداشت تا این دیدار با برتری 3 بر صفر شالکه به پایان برسد.

در دیگر دیدار مهم بایرلورکوزن(Bayer Leverkusen) به دیدار هوفنهایم(Hoffenheim) رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 2-1 پیروزی میدان شود. لورکوزن در دقیقه 5 روی غفلت مدافعان و پاس عمقی بی نظیر پولانسکی(Eugen Polanski)، توسط استیون زوبر(Steven Zuber) دروازه اش باز شد. لورکوزن در دقیقه 44 بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 44 ضربه محکم وندل با واکنش ناقص باومن به کیسلینگ(Stefan Kießling) رسید و او هم بازی را به تساوی کشاند.

لورکوزن در دقیقه 71 گل برتری را به ثمر رساند. در دقیقه 71 حرکت عالی مهمدی(Admir Mehmedi) با پاس خوب او به برانت(Julian Brandt) همراه شد و برانت بدون اضافه کاری با ضربه پای چپ بی نقص خود، توپ را به کنج دروازه فرستاد.

تابلوی نتایج

دارمشتات 2 – هانوفر 2

لورکوزن 2 – هوفنهایم یک

وردربرمن صفر- شالکه 3

آوگسبورگ صفر – هرتابرلین یک

ماینتس صفر – اینگول اشتات یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir