پیروزی منچستریونایتد در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا
دو تیم منچستریونایتد و لاتزیو موفق شدند دیدارهای رفت مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر بگذارند.

در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برای تعیین تیم های باقی مانده برای صعود به مرحله گروهی این رقابت ها سه‌شنبه شب چند دیدار در قاره اروپا برگزار شد.

منچستریونایتد(Manchester United) در اولترافورد در دیدار رفت برابر بروخه(Club Brugge) به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. در این دیدار ابتدا کریک(Michael Carrick) به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بروخه پیش بیفتد ولی در ادامه درخشش ممفیس دیپای(Memphis Depay) خرید جدید منچستر که از آیندهوون(Eindhoven) به این تیم پیوسته است باعث شد تا منچستر گل خورده را جبران کند و دو بار به گل برسد. این پایان کار نبود و منچستر که در دقایق پایانی از 10 نفره شدن حریف خود استفاده کرده بود با ضربه مروان فلاینی(Marouane Fellaini) به گل رسید تا به این ترتیب این دیدار با برتری 3 بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید.

لاتزیو() نیز با تک گل دیائو کیتا() موفق شد بایرلورکوزن() را در رم شکست دهد. منچستریونایتد که فصل قبل در این رقابت ها غایب بود امیدوار است بتواند نتایج خوب خود را در این فصل ادامه دهد و در مرحله گروهی حاضر باشد.

در دیدار منچستر برابر بروخه، فان خال(van Gaal) بازهم رومرو(Sergio Romero) را به دخیا(David de Gea) ترجیح داد. پس از آنکه داوید دخیا در منچستریونایتد ماندنی شد، هنوز نتوانسته است برای این تیم به میدان برود. در این دیدار مرچله(Brandon Mechele) بازیکن بروخه از دقیقه 80 به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج و تیمش 10 نفره شد.

تابلوی نتایج:

منچستریونایتد 3 – بروخه یک

لاتزیو یک – بایرلورکوزن صفر

اسپورتینگ لیسبون 2 – زسکامسکو یک

باته بوریسوف یک – پارتیزان صفر

آستانا یک – آپوئل نیکوزیا صفر


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir