توقف منچستریونایتد برابر نیوکاسل
منچستریونایتد در نخستین دیدار هفته سوم لیگ برتر برابر نیوکاسل متوقف شد.

در آغاز هفته سوم لیگ برتر منچستریونایتد(Manchester United) در اولدترافورد برابر نیوکاسل(Newcastle) به میدان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. منچستریونایتد که به واسطه دو برد پیاپی در لیگ برتر و یک برد در مقدماتی لیگ قهرمانان روحیه گرفته بود، در صدد این بود که سومین برد خود در لیگ برتر را هم جشن بگیرد. داوید دخیا(David de Gea) در این دیدار نیز روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت و باز هم سرخیو رومرو(Sergio Romero) درون دروازه منچستریونایتد قرار گرفته بود.

شاگردان فان خال(van Gaal) در این دیدار موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند ولی بدشانسی و درخشش دروازه‌بان نیوکاسل باعث شد تا شیاطین سرخ به گل نرسند. یکی از جدی ترین موقعیت های این دیدار ضربه سر کریس اسمالینگ(Chris Smalling) بود که به تیر دروازه اصابت کرد. البته روی توپ برگشتی مهاجمان نیوکاسل می‌توانستند دروازه یونایتدها را باز کنند که موفق نبودند.

آخرین فرصت منچستر را نیز کریک(Michael Carrick) از دست داد که ضربه او با برخورد به بازیکنان حریف با فاصله کم به بیرون رفت. ضمن اینکه خاویر هرناندس(Javier Hernández) نیز یک فرصت تک به تک را از دست داد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir