اولین برد چلسی در لیگ برتر انگلیس
چلسی موفق شد در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر 2 وست برومویچ را شکست دهد تا به اولین برد خود در لیگ برتر انگلیس دست یابد.

رقابت های هفته سوم لیگ برتر انگلیس عصر یکشنبه ادامه یافت که در آن چلسی(Chelsea) مدافع عنوان قهرمانی در دیداری خارج از خانه به مصاف وست برومویچ(West Bromwich) رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 به برتری برسد.

در این دیدار ابتدا پدرو(Pedro) هافبک اسپانیایی چلسی که برای اولین بار برای این تیم به میدان می‌رفت موفق شد در دقیقه 20 دروازه وست برومویچ را باز کند تا این گلزن اسپانیایی در اولین دیدار خود برای چلسی خوش بدرخشد.

در ادامه بازیکنان چلسی به تلاش خود ادامه دادند و موفق شدند گل دوم را نیز در همان نیمه نخست وارد دروازه وست برومویچ کنند. این باز نیز پدرو تاثیرگذار بود و بار دیگر ارزش‌های خود را نشان داد. او در دقیقه 30 پاس زیبایی را برای دیگو کاستا(Diego Costa) فراهم کرد تا این گلزن اسپانیایی دروازه وست بروم را باز کند.

5 دقیقه بعد جیمز موریسیون(James Morrison) موفق شد از روی ضربه برگشتی دروازه چلسی را باز کند تا فاصله به حداقل برسد ولی در دقیقه 42 مسابقه سزار اسپلیکوئتا(César Azpilicueta) مدافع اسپانیایی چلسی موفق شد اولین گلش را برای این تیم در این دیدار به ثمر برساند تا نیمه نخست 3-1 به پایان برسد.

در نیمه دوم بازیکنان وست بروم حملات زیادی را روی دروازه چلسی ایجاد کردند و توانستند ورق بازی را برگردانند . اخراج سخت گیرانه جان تری(John Terry) در دقیقه 54 مسابقه که با اعتراض مورینیو(José Mourinho) همراه بود، باعث شد چلسی بیش از یک سوم از زمان مسابقه را 10 نفره بازی کند. وست برومویچ یک بار از برتری نفری خود استفاده کرد و موفق شد در دقیقه 59 با ضربه جیمز موریسیون به گل برسد. در این صحنه یک بار دیگر ضعف مدافعان چلسی مشخص شد و ماتیچ(Matić) تنها نظاره گر این صحنه بود تا دروازه چلسی باز شود. در ادامه، بازی گلی دربرنداشت تا این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع چلسی به پایان برسد تا شاگردان مورینیو اولین پیروزی خود را در فصل جدید کسب کرده باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir