بارسلونا از اتلتیک بیلبائو انتقام گرفت
تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با تک گل لوئیس سوآرس، اتلتیک بیلبائو را در هفته نخست لالیگا شکست دهد.

در آغاز هفته نخست لالیگا، بارسلونا(Barcelona) در خانه بیلبائو(Athletic Bilbao) به مصاف این تیم رفت تا شکست در سوپر جام اسپانیا را جبران کند. مسابقه برخلاف بازی 9 روز پیش دو تیم در این ورزشگاه بسیار آرام و حتی کسل کننده آغاز شد. آبی اناری‌ها با حضور بازیکنان ثابت خط میانی خود برای رهایی از فشار اولیه بیلبائو به حفظ توپ پرداخته، سعی در خسته کردن حریف کردند. اتفاقی که تا حدودی در انجام آن موفق بودند، اما باعث مشاهده یک بازی سرد و کسل کننده برای هواداران شدند تا تنها اتفاق مهم بازی در 30 دقیقه ابتدایی بتوان به مصدومیت دنی آلوز(Dani Alves) مدافع راست بارسا که چهارمین دفاع کناری مصدوم بارسا به شمار می‌آید و جانشینی‌اش با سرجی روبرتو(Sergi Roberto) جوان اشاره کرد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی اما بارسا کمی رو به جلوتر حرکت کرد و پس از یک صحنه مشکوک به پنالتی که داور از آن گذشت، این بار در یک صحنه که زیاد هم پنالتی نبود صاحب موقعیت عالی گلزنی شد که گورکا ایرایزووز(Gorka Iraizoz) آماده با واکنش عالی خود توانست پنالتی لئو مسی(Lionel Messi) به گوشه دروازه را مهار کند تا 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بارسلونا در نهایت در دقیقه 54 به گل رسید. سانتر آلبا(Jordi Alba) را لوئیس سوآرس(Luis Suárez) به اولین گل بارسلونا در فصل جدید لالیگا تبدیل کرد تا این دیدار با برتری یک بر صفر بارسلونا به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir