شکست چلسی و لیورپول در هفته چهارم لیگ جزیره
لیورپول و چلسی در دیدارهایی خانگی برابر حریفان‌شان شکست خوردند و سیتی به پیروزی رسید.

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 6 دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده لیورپول(Liverpool) که هفته گذشته برابر آرسنال(Arsenal) به تساوی بدون گل رسیده بود در خانه در دیداری دور از انتظار با سه گل برابر وستهام(West Ham United) شکست خورد تا اولین باخت خودش را در این فصل متحمل شود. در این دیدار لانزینی(Manuel Lanzini)، مارک نوبل(Mark Noble) و دیافرا ساخو(Diafra Sakho) برای وستهام گلزنی کردند تا یک پیروزی شیرین برای این تیم لندنی در ورزشگاه آنفیلد ثبت شود.

در دیگر دیدار مهم منچسترسیتی(Manchester City) در خانه به دیدار واتفورد(Watford) تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر رفت و در حالی که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، همشهری‌ها در نیمه دوم با دو گل بازی را به سود خود به پایان رساندند. رحیم استرلینگ(Raheem Sterling) خرید جدید این تیم به همراه فرناندینیو(Fernandinho) دو گل فیروزه‌ای پوشان منچستر را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار چلسی(Chelsea) در دیداری که ژوزه مورینیو(José Mourinho) برای صدمین بار در لیگ برتر در استمفوردبریج تیمش را به میدان فرستاده بود برابر دیگر تیم لندنی کریستال پالاس(Crystal Palace) که این فصل بهترین نتایج 10 سال اخیرش را کسب کرده، با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

در نیمه نخست بازیکنان چلسی در خلق موقعیت عاجز بودند ولی خطای مشکوک بازیکنان کریستال پالاس روی دیگو کاستا(Diego Costa) را داور مسابقه ندید تا با اعتراض شدید مورینیو مواجه شود. در نیمه دوم بازیکنان چلسی یک بار توسط فابرگاس(Cesc Fàbregas) به شدت دروازه حریف را با خطر روبه‌رو ساختند که مدافعان حریف توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند و روی یک ضد حمله و اشتباه آسپلکوئیتا(César Azpilicueta) این مامادو ساخو(Sako) بود دروازه کورتوا(Thibaut Courtois) را باز کرد.

در ادامه فالکائو(Radamel Falcao) که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود روی ارسال پدرو(Pedro) با یک ضربه سر گل مساوی را به ثمر رساند اما دو دقیقه بعد جوئل وارد(Joel Ward) روی حرکت خوب شاگردان آلن پاردو(Alan Pardew) گل دوم تیم میهمان را هم به ثمر رساند تا کریستال پالاس در زمین مدافع عنوان قهرمانی به یک پیروزی شیرین برسد.

نتایج

نیوکاسل صفر - آرسنال یک

منچسترسیتی 2 - واتفورد صفر

استوک صفر - وست برومویچ یک

استون ویلا 2 - ساوت همپتون 2

چلسی یک - کریستال 2

لیورپول صفر - وستهام 3

بورنموث یک - لسترسیتی یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir