پیروزی دورتموند در هفته چهارم بوندس لیگا
تیم های مدعی دورتموند و بایرن مونیخ برابر حریفان خود در بوندس لیگا به برتری دست یافتند.

هفته چهارم رقابت‌های بوندس لیگا عصر شنبه با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده بایرن(Bayern Munich) در خانه به سختی موفق شد آگزبورگ(Augsburg) را شکست دهد. در این دیدار بایرنی ها تا دقیقه 90 برابر حریف خود متوقف شده بودند اما پنالتی توماس مولر(Thomas Müller) به داد پپ گواردیولا(Pep Guardiola) رسید تا سه امتیاز این دیدار در مونیخ باقی بماند. دیگر گل بایرن را روبرت لواندوفسکی(Robert Lewandowski) به ثمر رساند. برای آگزبورگ نیز در این دیدار آلکساندر ادوین(Alexander Esswein) گلزنی کرد.

در دیگر دیدار مهم بایرلورکوزن(Bayer 04 Leverkusen) برابر تیم تازه صعود کرده دارم اشتات(Darmstadt 98) با یک گل شکست خورد. سولو(Aytaç Sulu) در دقیقه 8 تک گل تیم تازه صعود کرده دارم اشتات را به ثمر رساند تا لورکوزن شکست خانگی را تجربه کند. وولفسبورگ(Wolfsburg) نایب قهرمان فصل گذشته نیز در خانه اینگولشتاد(Ingolstadt) با تساوی بدون گل متوقف شد تا تیم های صعود کرده به بوندس لیگا نتایج خوبی برای بزرگان کسب کرده باشند.

دورتموند(Borussia Dortmund) یکی از تیم های مدعی قهرمانی در خانه هانوفر(Hannover 96) با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد تا نتایج پرگل این تیم با سرمربی جدید خود توخل(Tuchel) ادامه داشته باشد. در این دیدار برای زردپوشان آلمانی میخیتاریان(Henrikh Mkhitaryan)، اوبامیانگ(Pierre-Emerick Aubameyang) دو بار و مدافع حریف گلزنی کردند تا سه امتیاز دیگر به حساب دورتموند واریز شود تا این تیم همچنان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بایرن مونیخ در صدر جدول بوندس لیگا باقی بماند.

تابلوی نتایج:

لوزکوزن صفر – دارم اشتات یک

هرتابرلین 2 – اشتوتگارت یک

بایرن مونیخ 2 – آگزبورگ یک

اینگولشتاد صفر – وولسفبورگ صفر

هانوفر 2- دورتموند 4

در جدول رده بندی بوندس لیگا دو تیم بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ با کسب 12 امتیاز از 4 دیدار در صدر قرار گرفته‌اند البته تیم زردپوش آلمانی به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir