پیروزی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس
تیم فوتبال تاتنهام با هدایت سرمربی آرژانتینی خود به اولین پیروزی خود در لیگ برتر انگلیس دست یافت.

هفته پنجم لیگ برتر با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده تاتنهام(Tottenham Hotspur) موفق شد با نتیجه یک بر صفر ساندرلند(Sunderland) را شکست دهد. در این دیدار مردان تاتنهام برای اولین بار سون هیونگ مین(Son Heung-min) را نیز در اختیار داشتند که چندی پیش از بایرلورکوزن(Bayer 04 Leverkusen) راهی این تیم لندنی شده بود.

هر دو تیم بازی را هجومی شروع کردند و موقعیت هایی را روی دروازه هم خلق کردند، اما این موقعیت ها راهی به درون دروازه هیچ یک از دو تیم پیدا نکرد. در دقیقه 26 بازی، دفو(Jermain Defoe) روی پاس زیبای لنون(Aaron Lennon) صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد که ضربه او به تیرک دروازه ساندرلند برخورد کرد. این جدی‌ترین صحنه بازی در نیمه نخست بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز دو تیم در امر گلزنی موفق عمل نکردند تا اینکه در دقیقه 80 میسن(Ryan Mason) بازیکن تازه وارد تاتنهامی ها پس از همکاری با هری کین(Harry Kane) موفق شد دروازه ساندرلند را باز کند تا این دیدار با برتری یک بر صفر تاتنهام به پایان برسد.

در دیگر دیدار برگزار شده لسترسیتی(Leicester City) که این فصل با هدایت کلودیو رانیری(Claudio Ranieri) سرمربی ایتالیایی سابق رم(A.S. Roma) و چلسی(Chelsea) نتایج خوبی کسب کرده است با نتیجه 3 بر 2 موفق شد استون ویلا(Aston Villa) را شکست دهد.

در لیگ برتر انگلیس این هفته چلسی روند نتایج بد خود را ادامه داد تا بحران در این تیم لندنی ادامه پیدا کند. باید دید چلسی این هفته در لیگ قهرمانان اروپا با چه فرمی برابر مکابی(Maccabi Tel Aviv) به میدان خواهد رفت. این تیم در هفته ششم باید با آرسنال(Arsenal) در استمفوردبریج بازی کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir