تساوی دورتموند برابر هوفنهایم در هفته ششم بوندسلیگا
روند بردهای پی در پی و پرگل دورتموند در هفته ششم بوندسلیگا قطع شد و این تیم برابر هوفنهایم به تساوی یک بر یک رسید.

در ادامه هفته ششم بوندسلیگا بروسیا دورتموند(Borussia Dortmund) برای ادامه صدرنشینی و کسب پیروزی پرگل برابر هوفنهایم(Hoffenheim) به میدان رفت ولی شاگردان توخل(Tuchel) برخلاف دیدارهای قبلی خودشان، در این بازی حرف چندانی برای گفتن نداشتند و با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شدند.

در این دیدار سباستین رودی(Sebastian Rudy) پدیده آلمانی هوفنهایم ابتدا این تیم را پیش انداخت ولی در نیمه دوم اوبامیانگ(Pierre-Emerick Aubameyang) آفریقایی زننده گل تساوی بازی بود تا دو تیم به تساوی یک بر یک برسند و دورتموند بالاخره صدر جدول را به بایرن مونیخ(Bayern Munich) واگذار کند که شب قبل با 5 گل لواندوفسکی(Robert Lewandowski)، وولفسبورگ(Wolfsburg) را شکست داده بود.

در دیگر دیدار مهم شالکه(Schalke 04) با دو گل ماتیپ(Joël Matip) و سان(Leroy Sané) توانست اینتراخت فرانکفورت(Eintracht Frankfurt) را شکست دهد و بایرلورکوزن(Bayer 04 Leverkusen) با تک گل خاویر هرناندز(Javier Hernández) از سد ماینتس(Mainz 05) گذشت. همچنین دیدار دو تیم اشتوتگارت(Stuttgart) و هانوفر(Hannover 96) نیز با برتری 3 بر یک اشتوتگارت به پایان رسید.

در جدول رده بندی بایرن مونیخ با 18 امتیاز از 6 بازی در صدر قرار دارد و دورتموند با 16 امتیاز در تعقیب این تیم به سر می برد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir