تساوی دورتموند و لیورپول در لیگ اروپا
لیورپول در دومین دیدار خود در لیگ اروپا نیز به تساوی رسید تا برندان راجرز یک قدم دیگر به اخراج نزدیک‌تر شود.

لیورپول(Liverpool) پس از تساوی برابر بوردو(Bordeaux) در دومین دیدار خود در لیگ اروپا نیز به مصاف سیون(Sion) رفت و در حالی که با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود در نهایت با تساوی یک بر یک بازی را به پایان برد تا برندان راجرز(Brendan Rodgers) در آستانه اخراج از این تیم قرار گیرد.

در این دیدار ادام لالانا(Adam Lallana) خیلی زود قرمزهای میزبان را به گل رساند ولی این شرایط در ادامه عوض شد و روی پاسی که 'کلاین' در دقیقه 18 لو داد، سیون به موقعیت رسید و ضربه 'آسیفواه' از بین پاهای مینیوله(Simon Mignolet) به گل رسید.

به این ترتیب نتایج ضعیف لیورپول با راجرز همچنان ادامه پیدا کرد و این تیم برابر سیون نیز حرف چندانی برای گفتن نداشت. به نظر می‌رسد که دیدار این هفته آنها در دربی بندر لیورپول برابر اورتون(Everton) آخرین حضور راجرز روی نیمکت تیمش باشد.

دورتموند(Borussia Dortmund) نیز که ابتدای فصل را طوفانی شروع کرده بود، در ادامه چند هفته‌ای است که روی دور تساوی افتاده و همین باعث شده است که در لیگ، صدر را از دست بدهد و حالا در لیگ اروپا نیز نتواند به برد برسد.

دورتموند بدون حضور هفت بازیکن اصلی خود برابر پائوک سالونیکای یونان(PAOK) به میدان رفت. دقیقه 34 روی یک ضدحمله و جا ماندن مدافعان دورتموند مک(Róbert Mak) به راحتی وارد محوطه شد و ضربه روی پای او با برخورد به تیرک افقی وارد دروازه وایدنفلر(Roman Weidenfeller) شد. در ادامه، دورتمند به خود آمد و با ضربه کاسترو(Gonzalo Castro) توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir