پیروزی آرسنال برابر منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس
آرسنال موفق شد در دیداری خانگی با سه گل منچستریونایتد را در لیگ برتر شکست دهد و نشان دهد این فصل از مدعیان قهرمانی است.

از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس آرسنال(Arsenal) موفق شد در خانه با سه گل منچستریونایتد(Manchester United) را شکست دهد و به پیروزی مهمی دست یابد. در این دیدار آرسنالی‌ها شروع موفقی داشتند و در دقیقه 6 پاس رمزی(Aaron Ramsey) به اوزیل(Mesut Özil) رسید تا همکاری این بازیکن با آلکسیس سانچس(Alexis Sánchez) باعث شود تا این مهاجم شیلیایی که بسیار آماده است گلزنی کند. یک دقیقه بعد مسعود اوزیل با بغل پای خود موفق شد گل دوم آرسنال را به ثمر برساند.

آرسنال که مدت‌ها بود منچستر را در خانه شکست نداده بود موفق شد در دقیقه 20 گل سوم را توسط آلکسیس سانچس به ثمر برساند تا طاق دروازه دخیا(David de Gea) فرو بریزد. البته منچستری‌ها نیز بیکار نماندند و پس از آنکه سه گل از حریف عقب افتادند چند حمله انجام دادند که پیتر چک(Petr Čech) با هوشیاری آن‌ها را دفع کرد.

در نیمه دوم نیز بار دیگر عملکرد خوب آرسنالی‌ها باعث شد تا منچستر حرفی برای گفتن نداشته باشد. تنها ضربه چمبرلین(Alex Oxlade-Chamberlain) در دقایق تلف شده به دیرک دروازه اصابت کرد تا شکست منچستر سنگین‌تر نشود. به این ترتیب این دیدار با برتری سه بر صفر آرسنال برابر منچستریونایتد به پایان رسید.

در دیگر دیدار سوانسی(Swansea City) و تاتنهام(Tottenham) به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir