پیروزی آسان رئال مادرید مقابل لوانته
رئال مادرید با برتری 3 بر صفر برابر لوانته موقتا به صدر جدول رقابت‌های لالیگا صعود کرد.

هفته هشتم رقابت‌های لالیگا با برگزاری یک دیدار بین رئال مادرید(Real Madrid) و لوانته(Levante) آغاز شد که در آن مادریدی‌های میزبان توانستند با سه گل لوانته را شکست دهند و موقتا به صدر جدول راه یابند.

رئال که برای صعود به صدر جدول به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشت، چند موقعیت گل ایجاد کرد تا در غیاب کریم بنزما(Karim Benzema) با زوج گرت بیل(Gareth Bale) و رونالدو(Cristiano Ronaldo) دروازه حریف را باز کند.

همکاری رونالدو و مارسلو(Marcelo) باعث شد تا مدافع چپ برزیلی در زاویه بسته صاحب توپ شود و اولین گل مسابقه را به ثمر برساند. 5 دقیقه بعد نوبت به کریستیانو رونالدو رسید تا با حرکت انفرادی خود پشت محوطه جریمه صاحب توپ شود و با جا گذاشتن یک بازیکن با شوتی بسیار زیبا دروازه حریف را باز کند. این گل باعث شد رونالدو برترین گلزن تاریخ کهکشانی‌ها شود و نیمه نخست نیز با برتری 2 بر صفر رئال به پایان برسد. البته در اواخر نیمه نخست بازیکنان لوانته یک موقعیت جدی گلزنی داشتند که درخشش ناواس(Keylor Navas) مانع از فروپاشی دروازه رئالی‌ها شد.

در نیمه دوم بازهم این لوانته بود که نشان داد تیم دست و پا بسته‌ای نیست و حسابی رئال را اذیت کرد. ناواس که این فصل فقط دو بار دروازه خود را باز شده دیده و با مهار دو ضربه پنالتی موفق‌ترین گلر فصل لالیگا بوده در این دیدار نیز بار دیگر توانست چند موقعیت گل را در نیمه دوم از حریف بگیرد و اشتباهات مدافعان رئال را پوشش دهد تا اینکه رافائل بنیتس(Rafael Benítez) تصمیم گرفت خسه(Jesé) را به میدان بفرستد و این بازیکن با هنرنمایی خود توانست به زیبایی گل سوم رئال را به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر رئال مادرید به پایان برسد.

رئال مادرید در حالی در این دیدار توانست به پیروزی برسد که سه‌شنبه هفته جاری باید در دیداری حساس در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) فرانسه برود که این بازی تاثیر زیادی در صعود دو تیم به مرحله بعد خواهد داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir