تساوی رئال مادرید و پیروزی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا
تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه و رئال مادرید اسپانیا در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به نقل از سیمرغ، با برگزاری 8 دیدار، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید که در مهم‌ترین دیدار برگزار شده، پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) صدرنشین لیگ فرانسه پذیرای رئال مادرید(Real Madrid) صدرنشین لالیگای اسپانیا بود. در این دیدار که 'پرس' رئیس رئال و 'خلیفه' رئیس تیم فرانسوی در جایگاه ویژه بودند دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار رئال چند بازیکن اصلی خود از جمله خامس(James Rodríguez)، مودریچ(Luka Modrić) و بنزما(Karim Benzema) را در ترکیب اولیه خود قرار نداده بود و چندان هم صاحب موقعیت جدی نشد تا دو تیمی که در دو بازی قبلی خود شکست نخورده بودند در این دیدار به تساوی رضایت بدهند و دروازه خود را همچنان بسته نگه دارند.

در دیگر دیدار این گروه، مالمو سوئد(Malmö FF) موفق شد با تک گل 'روزنبرگ'، شاختار اوکراین(Shakhtar) را از پیش روی بردارد و به 3 امتیاز این دیدار برسد.

در گروه دو، زسکا(CSKA Moscow) در خانه پذیرای منچستریونایتد(Manchester United) بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. ابتدا دومبیا(Seydou Doumbia) توپ بازگشتی از ضربه پنالتی را که دخیا(David de Gea) برگشت داده بود، به گل برتری زسکا تبدیل کرد ولی در ادامه نوبت به مارسیال(Anthony Martial) بهترین بازیکن ماه گذشته لیگ برتر رسید تا گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دیگر دیدار وولفسبورگ(Wolfsburg) با دو گل باس دوست(Bas Dost) و مکس کروزه(Max Kruse) موفق شد آیندهوون(PSV Eindhoven) را شکست دهد تا با 6 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گیرد.

در گروه 3 گالاتاسرای(Galatasaray) در ترکیه در حالی که با گل نیکولاس گایتان(Nicolás Gaitán) از بنفیکا(Benfica) عقب افتاده بود، در ادامه با دو گل سلجوق اونان(Selçuk İnan) از روی نقطه پنالتی و لوکاس پودولسکی(Lukas Podolski) توانست بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان برساند.

اتلتیکومادرید(Atlético Madrid) نیز در خانه با 4 گل آستانه(Astana) قزاقستان را از پیش روی برداشت. 'سائول'، مارتینز(Jackson Martínez)، 'دشاکو' (گل به خودی) و اولیور تورس(Óliver Torres) برای 'روخی بلانکوس' گلزنی کردند.

در گروه چهار، دیدار یوونتوس(Juventus) و گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) در تورین بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا یووه همچنان با 7 امتیاز در صدر قرار گیرد و گلادباخ نیز به اولین امتیاز خود از این فصل دست یابد.

دیدار دو تیم منچسترسیتی(Manchester City) و سویا(Sevilla) نیز با برتری 2 بر یک سیتی به پایان رسید. در این دیدار کوپلوکیا(Yevhen Konoplyanka) ابتدا تیم 'اندلسی' را پیش انداخت ولی اشتباه عادل رامی(Adil Rami) باعث شد تا یک گل به خودی باعث شود تا بازی با تساوی یک بر یک تا دقیقه 90 ادامه یابد ولی در دقیقه 90 کوین دی بروین(Kevin De Bruyne) بار دیگر ارزش‌های خودش را نشان داد و گل برتری سیتی را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک سیتی به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir