پیروزی دورتموند در هفته یازدهم بوندس‌لیگا
تیم فوتبال بورسیا دورتموند موفق شد با برتری در خانه وردربرمن، اختلافش را با بایرن‌مونیخ کم کند.

در هفته یازدهم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین دیدار دورتموند(Borussia Dortmund) با نتیجه سه بر یک وردربرمن(Werder Bremen) را شکست داد. در این دیدار دورتموند که از توقف بایرن(Bayern Munich) آگاه بود بازی هجومی را به نمایش گذاشت و توانست با ضربه مارکو رویس(Marco Reus) از حریف خود پیش بیفتد ولی در ادامه آنتونی اوجا(Anthony Ujah) بازی را به تساوی کشاند. در اواخر نیمه نخست مسابقه میختاریان(Henrikh Mkhitaryan) هافبک ارمنستانی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری دورتموند در نیمه نخست به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی هم بازیکنان زردپوش موفق شدند یک بار دیگر به گل برسند و این بار مارکو رویس بود که یک بار دیگر توانست گلزنی کند تا این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود دورتموند به پایان برسد.

در دیگر دیدار شالکه(Schalke 04) و اینگول اشتاد(Ingolstadt) برابر هم به میدان رفتند که دو تیم امتیازات را تقسیم کردند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ماینس(Mainz 05) نیز در خانه آگزبورگ(Augsburg) به میدان رفت که این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان رسید. دیدار دو تیم کلن(FC Köln) و هوفنهایم(Hoffenheim) نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. همچنین هرتابرلین(Hertha BSC) نیز در خانه با نتیجه پرگل 4 بر یک مغلوب مونشن گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) شد تا شکستی دیگر در پرونده پایتخت‌نشینان ثبت شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir