نتایج هفته دوازدهم سری A
رم موفق شد با برتری دو بر صفر برابر لاتزیو ضمن پیروزی در دربی دلا کاپیتاله فوتبال ایتالیا به یک امتیازی اینتر در صدر جدول برسد.

به نقل از سیمرغ، هفته دوازدهم لیگ ایتالیا با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در حساس ترین بازی رم(A.S. Roma) و لاتزیو(Lazio) دربی شهر رم را در ورزشگاه المپیکو برگزار کردند که این دیدار با برتری دو بر صفر رمی‌ها به پایان رسید تا این تیم به یک امتیازی اینتر در صدر جدول برسد.

البته این دیدار یک اتفاق بد نیز برای رمی‌ها داشت که آن‌هم مصدومیت محمد صلاح(Mohamed Salah) بازیکن ثابت این تیم بود که به شدت مصدوم شد تا هواداران رم را نگران وضعیت خود بکند. او در دقیقه 55 با تکل خشن مدافع لاتزیو سرنگون شد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

برای رمی‌ها در این دیدار ادین ژکو(Edin Džeko) مهاجم بوسنیایی در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی و ژروینیو(Gervinho) مهاجم ساحل عاجی در نیمه دوم گلزنی کردند. این دیدار خشن 7 بازیکن اخطاری هم داشت که سهم لاتزیو 4 و سهم رم سه بازیکن بود. به این ترتیب رم با پیروزی در این دیدار 26 امتیازی شد و با یک پله صعود موقتا در رده دوم جدول لیگ ایتالیا قرار گرفت و لاتزیو در همان رده هشتم باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم یوونتوس(Juventus) قهرمان فصل گذشته در خانه امپولی(Empoli) به میدان رفت و موفق شد با برتری سه بر یک برابر این تیم وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد. برای مدافع عنوان قهرمانی که فصل را خوب شروع نکرد ماریو مانزوکیچ(Mario Mandžukić) در دقیقه 32، پاتریس اورا(Patrice Evra) مدافع فرانسوی و پائولو دیابالا(Paulo Dybala) گلزنی کردند. البته یوونتوس در این دیدار ابتدا از حریف خود عقب افتاد و این ماسیو ماکارونه(Massimo Maccarone) بود که توانست دروازه یوونتوس را باز کند.

تابلوی نتایج:

تورینو صفر- اینتر یک

رم 2- لاتزیو صفر

فریزینون 2- جنووا 2

ساسولو یک – کارپی صفر

پالرمو یک – کیه‌وو 2

امپولی یک – یوونتوس 3


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir