یوونتوس به جمع مدعیان لیگ ایتالیا بازگشت
یوونتوس با برتری برابر لاتزیو به جمع مدعیان قهرمانی لیگ فوتبال ایتالیا بازگشت تا عملکرد ضعیف خود در ابتدای فصل را جبران کرده باشد.

هفته پانزدهم لیگ ایتالیا با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن یوونتوس(Juventus) در خانه لاتزیو(Lazio) یعنی ورزشگاه المپیکوی این شهر به دیدار فیروزه ای پوشان رفت و در نهایت با دو گل به برتری رسید تا با یک بازی بیشتر امتیازاتش را به رم(A.S. Roma) در رده چهارم جدول برساند.

یوونتوس که این هفته باید در دیداری سخت در لیگ قهرمانان اروپا برای حفظ سرگروهی به مصاف سویا(Sevilla) در اسپانیا برود، در خانه لاتزیو به مصاف این تیم رفت و توانست خیلی زود با اشتباه جنتیلتی(Santiago Gentiletti) مدافع حریف در دقیقه 7 جلو بیفتد.

فشار یوونتوسی ها در همان نیمه نخست منجر به گل دوم این تیم هم شد . اینبار پائولو دیابالا(Paulo Dybala) توانست در دقیقه 32 زننده گل دوم تیمش باشد تا این دیدار با برتری 2 بر صفر یوونتوس به پایان برسد و این تیم 3 امتیاز با ارزش این دیدار را کسب کند تا با 27 امتیاز و یک بازی بیشتر با رم در رده چهارم جدول هم امتیاز شود این در حالی است که یوونتوس فصل جدید را بسیار بد شروع کرده بود و اوضاع خوبی در لیگ نداشت ولی در نهایت توانست امتیازات از دست رفته را جبران کند.

سایر بازی های این هفته شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir