اولین شکست بایرن مونیخ در بوندس لیگا
بایرن مونیخ در دیداری غیرقابل پیش بینی با نتیجه سه بر یک برابر مونشن گلادباخ شکست خورد.

هفته پانزدهم بوندس لیگای آلمان با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ(Bayern Munich) در شبی که فرانک ریبری(Franck Ribéry) را بعد از ماه‌ها مصدومیت در ترکیب خود می‌دید با نتیجه سه بر یک برابر مونشن گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) شکست خورد تا بعد از مدت‌ها طعم شکست را در لیگ آلمان تجربه کند.

در این دیدار که بایرن مونیخ با چند غایب از جمله آلابا(David Alaba) و کاستا(Douglas Costa) به میدان آمده بود فرانک ریبری را بعد از نزدیک به شش ماه در ترکیب خود می‌دید و اتفاقا تک گل بایرن را نیز همین بازیکن موفق شد در دقیقه 81 به ثمر برساند ولی این گل خیلی دیر زده شد چرا که قبل از آن گلادباخ سه بار دروازه بایرن مونیخ را باز کرد. اسکار ونت(Oscar Wendt) در دقیقه 54، استیندل(Lars Stindl) در دقیقه 66 و فابین جانسون(Fabian Johnson) در دقیقه 68 موفق شدند برای مونشن گلادباخ گلزنی کنند تا بایرن مونیخ در این دیدار شکست سنگینی را متحمل شود.

بایرن مونیخ البته اواسط هفته باید در لیگ قهرمانان در حالی که صعودش قطعی شده به میدان برود. به این ترتیب روند شکست ناپذیری بایرن مونیخ در بوندس لیگا شکست و این تیم برای اولین بار در این فصل شکست خورد. در دیگر دیدار مهم بایرلورکوزن(Bayer 04 Leverkusen) که در لیگ قهرمانان حضور دارد در حالی برابر هرتابرلین(Hertha BSC) با نتیجه دو بر یک شکست خورد که بیش از 70 دقیقه از زمان مسابقه را 10 نفره بازی کرد. هرناندز(Javier Hernández) برای لورکوزن گلزنی کرد و بروکس(John Brooks) و داریدا(Vladimír Darida) گل‌های هرتابرلین را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدارها این نتایج به دست آمد:

هامبورگ یک – ماینتس 3

اینگول اشتاد یک – هوفنهایم یک

کلن صفر – آگزبورگ یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir