پیروزی ویارئال در هفته چهاردهم لالیگا
تیم‌های ویارئال و سوسیه‌داد حریفان خود را در هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا با پیروزی پشت سر گذاشتند.

هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا عصر یکشنبه با برگزاری سه دیدار دیگر ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی، ویارئال(Villarreal) در خانه پذیرای رایو وایکانو(Rayo Vallecano) بود که در نهایت با برتری دو بر یک در این دیدار توانست به رده پنجم جدول صعود کند و در یک امتیازی سلتاویگو(Celta de Vigo) قرار گیرد. برای زردپوشان فوتبال اسپانیا در این دیدار، باکومبو(Cédric Bakambu) دو بار گلزنی کرد تا تک‌گل یوزابد(Jozabed) جبران شود.

رئال سوسیداد(Real Sociedad) نیز موفق شد ایبار(Eibar) را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و خیخون(Real Sporting de Gijón) در خانه پذیرای لاس پالماس(Las Palmas) تیم تازه صعود کرده این فصل بود که با نتیجه سه بر یک صاحب برتری شد. البته مهمان از دقیقه 71 به دلیل اخراج یکی از بازیکنان خود ده نفره بازی می‌کرد.

در جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا، سه تیم بارسلونا(Barcelona)، اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) و رئال مادرید(Real Madrid) خودشان را از بقیه جدا کرده‌اند و به احتمال بسیار زیاد قهرمان از بین یکی از این سه تیم خواهد بود.

بارسلونا با 34 امتیاز از 14 دیدار صدرنشین است و اتلتیکو مادرید با دو امتیاز کمتر یعنی 32 امتیاز در تعقیب این تیم به سر می‌برد. رئال مادرید نیز با 30 امتیاز در رده سوم قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir