برد دراماتیک منچسترسیتی در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس
منچسترسیتی توانست با برتری خفیف 2 بر یک در خانه برابر سوانسی موقتا به صدر جدول لیگ برتر برسد.

هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده منچسترسیتی(Manchester City) در خانه به دیدار سوانسی(Swansea City) رفت که اخیرا گری مونک(Garry Monk) سرمربی خودش را برکنار کرده بود. سیتی که نمی خواست از صدر جدول عقب بماند تلاش زیادی برای گلزنی در این دیدار به خرج داد و توانست با گلزنی ویلفرد بونی(Wilfried Bony) ساحل عاجی در نیمه نخست به برتری برسد. البته بازیکنان سوانسی بعد از دریافت گل تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کردند و نمایش خوبی داشتند.

در دقیقه 90 بافه تومبی گومیس(Bafétimbi Gomis) توانست گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند و آب سردی بر پیکر هواداران میزبان بریزد ولی این پایان کار نبود. یحیی توره(Yaya Touré) توانست یک دقیقه بعد گلزنی کند تا برد دراماتیکی برای سیتی به دست آید و این دیدار با برتری 2 بر یک میزبان به پایان برسد. در نهایت این دیدار با برتری 2 بر یک منچسترسیتی به پایان رسید تا این تیم موقتا و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لسترسیتی(Leicester City) به صدر جدول راه یابد.

در دیگر دیدارها دیدار نورویچ(Norwich City) و اورتون(Everton) با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دیدار وستهام(West Ham United) و استوک سیتی(Stoke City) گلی در برنداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید و کریستال پالاس(Crystal Palace) در خانه از سد ساوت همپتون(Southampton) گذشت و واتفورد(Watford) نیز با یک گل ساندرلند(Sunderland) را شکست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir