شکست اینتر برابر لاتزیو در سری A
شاگردان روبرتو مانچینی این هفته با شکست خانگی 2 بر یک برابر لاتزیو موقعیت خود را در صدر جدول این رقابت ها به خطر انداختند.

اینتر(Inter Milan) در آخرین دیدار یکشنبه شب لیگ ایتالیا در خانه به دیدار لاتزیو(Lazio) رفت تا از حاشیه امنیت خود در صدر جدول مراقبت کند. پیروزی تیم های مدعی چون فیورنتینا(Fiorentina)، یوونتوس(Juventus)، رم(A.S. Roma) و ناپولی(Napoli) فشار زیادی را روی اینتر آورده بود تا در این دیدار خانگی به برد دست یابند ولی دروازه 'نراتزوری ها' خیلی زود باز شد.

آنتونیو کاندروا(Antonio Candreva) خیلی زود در دقیقه 5 لاتزیو را پیش انداخت. در ادامه تلاش دو تیم در نیمه نخست به جایی نرسید تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر 'بیانکوچلستی' (لقب لاتزیو) به پایان برسد.

در نیمه دوم هوشیاری مائورو ایکاردی(Mauro Icardi) و فرار این بازیکن باعث شد تا در دقیقه 61 گل تساوی مسابقه زده شود. دقیقه 87 لاتزیو توانست از روی تقطه پنالتی به گل برسد. این بار نیز کاندروا پشت توپ قرار گرفت که توانست در برگشت ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا این دیدار با برتری 2 بر یک لاتزیو به پایان برسد.

در دقیقه 90 نیز فیلیپه ملو(Felipe Melo) با دریافت کارت قرمز شکست اینتری ها را در این دیدار تلخ تر کرد. البته جنجال و درگیری در اواخر مسابقه باعث شد سرگئی میلونکوویچ(Sergej Milinković-Savić) از لاتزیو نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شود.

با این نتیجه اینتر با 36 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و فیورنتینا با 35 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است و ناپولی با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir