موافقت گواردیولا برای پیوستن به منچسترسیتی
پپ گواردیولا موافقت خود را برای پیوستن به منچسترسیتی اعلام کرده است و به نظر می رسد باشگاه انگلیسی به زودی این انتقال را تایید کند.

منچسترسیتی(Manchester City) که این فصل با هدایت مانوئل پیگرینی(Manuel Pellegrini) برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تلاش می کند در فصل قبل هیچ جامی کسب نکرد و این تیم قرار است در تابستان مربی جدیدی را به جای پیگرینی به تیم خود اضافه کند.

منچسترسیتی نزدیک به 6 ماه پیش مذاکراتش را با پپ گواردیولا(Pep Guardiola) برای قبول مربیگری در منچسترسیتی آغاز کرده است و توانسته رضایت این مربی اسپانیایی را برای حضور در انگلیس جلب کند.

همچنین باشگاه بایرن مونیخ(Bayern Munich) تایید کرد کارلو آنچلوتی(Carlo Ancelotti) سرمربی بعدی این تیم خواهد بود و این مربی ایتالیایی به عنوان جانشین گواردیولا معرفی خواهد شد. همچنین دیلی میل(dailymail) اعلام کرده است که گواردیولا حتی فهرست خرید سیتی برای فصل بعد را نیز به مسئولان این تیم اعلام کرده است که در آن نام لوئیس سوارز(Luis Suárez) هم تیمی سابق رحیم استرلینگ(Raheem Sterling) دیده می شود و اعلام کرده به هر شکل ممکن سیتی این بازیکن را به خدمت بگیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir