صعود منچسترسیتی به فینال جام اتحادیه
شاگردان مانوئل پیگرینی با برتری برابر اورتون حریف لیورپول در دیدار نهایی جام اتحادیه شدند.

در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، منچسترسیتی(Manchester City) برای جبران شکست دیدار رفت برابر اورتون(Everton) به مصاف این تیم رفت. دیدار رفت دو تیم با برتری 2 بر یک اورتون به پایان رسیده بود.

اورتون در دقیقه 18 موفق شد با ضربه راس بارکلی(Ross Barkley) به گل نخست بازی دست پیدا و بازی را در مجموع 3 بر یک به نفع 'تافی‌ها' کند. ولی خیلی زود فرناندینیو(Fernandinho)، هافبک برزیلی سیتی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

منچسترسیتی در نیمه نخست بازی مسلطی را به نمایش گذاشت و با تمام بازیکنان خود به چیزی جز صعود به دیدار نهایی فکر نمی‌کرد. در نهایت نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی دو تیم در نیمه دوم نیز متعادل آغاز شد. اورتون می‌توانست در آغاز این نیمه به گل دوم خود برسد. پاس بارکلی به دلوفئو(Gerard Deulofeu) در موقعیتی خوب در نهایت توسط کابایرو(Willy Caballero)، جانشین جو هارت(Joe Hart) در این دیدار مهار شد. در دقیقه 70 کوین دی‌بروین(Kevin De Bruyne) موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و نتیجه دیدار رفت را تکرار کند.

7 دقیقه بعد سانتر دی‌بروین، تاثیرگذارترین بازیکن سیتی در این فصل را سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) به گل سوم تیمش تبدیل کرد تا این دیدار با برتری 3 بر یک سیتی به پایان برسد و این تیم حریف لیورپول(Liverpool) در دیدار نهایی جام اتحادیه شود که در ویمبلی لندن تکلیف تیم قهرمان آن مشخص خواهد شد.

البته در اواخر بازی دی‌بروین مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد تا از شیرینی صعود منچسترسیتی کاسته شود. شب قبل نیز لیورپول با برتری برابر استوک‌سیتی(Stoke City) در ضربات پنالتی به دیدار نهایی راه یافته بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir