جشنواره گل چلسی در جام حذفی انگلیس
چلسی با برتری 5 بر یک برابر میلتون راهی مرحله بعدی جام حذفی انگلیس شد. اورتون نیز توانست یکی دیگر از تیم های راه یافته به مرحله بعدی باشد.

دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلیس یکشنبه با برگزاری دو دیدار دیگر ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده چلسی(Chelsea) در خانه میلتون(MK Dons) به میدان رفت و با ارائه بازی کاملا برتر و یک طرفه با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید. شاگردان گاس هیدینک(Guus Hiddink) که از برتری خارج از خانه با آرسنال(Arsenal) به استقبال این دیدار آمدند توانستند با گلزنی اسکار(Oscar) از حریف خود پیش بیفتد ولی میلتون پاسخ این گل را داد تا در دقیقه 22 بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود.

در نیمه نخست توپ اغلب در یک سوم دفاعی میلتون قرار داشت و چلسی بارها صاحب موقعیت شد که یکی از این موقعیت ها را ادن هازارد(Eden Hazard) از دست داد که ضربه او به دیرک دروازه اصابت کرد. در نهایت خطای پنالتی که روی این بازیکن صورت گرفت باعث شد تا هازارد پشت توپ قرار گیرد و بالاخره طلسم گلزنی خود را بشکند و دروازه میلتون را باز کند. اسکار هافبک برزیلی درخشش خود را در نیمه نخست با زدن دو گل دیگر تکمیل کرد تا در یک نیمه هت تریک کرده باشد.

در نیمه دوم چند بازیکن جوان دیگر از سوی چلسی به زمین مسابقه آمدند. در این نیمه چلسی توانست با ضربه برتراند ترائوره(Bertrand Traoré) جوان بار دیگر به گل برسد تا این دیدار با برتری 5 بر یک این تیم لندنی به پایان برسد.

در دیگر دیدار اورتون(Everton) موف شد با نتیجه 3 بر صفر کارلایل(Carlisle) را شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شوند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir