پیروزی ناپولی و یوونتوس در لیگ ایتالیا
دو تیم مدعی ناپولی و یوونتوس حریفان خود را در لیگ ایتالیا شکست دادند تا صدر جدول این رقابت ها بدون تغییر بماند.

در ادامه بازی های هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در مهم ترین بازی ناپولی(Napoli) صدرنشین با نتیجه 2 بر یک در پایتخت ایتالیا به برتری رسید تا جایگاه خود را در صدر قطعی کند.

در این دیدار که شاگردان ساری(Maurizio Sarri) موفق شدند لاتزیو(Lazio) را در خانه شکست دهند، در پایان با دو گل گونزالو هیگواین(Gonzalo Higuaín) در دقیقه 24 و خوزه کایخون(José Callejón) در دقیقه 27 سه امتیاز بازی را کسب کردند تا همچنان با 53 امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

میلان(A.C. Milan) موفق شد به برد ارزشمندی در خانه پالرمو(Palermo) دست پیدا کند. لین تیم که در هفته قبل توانست با برتری در دربی میلان برابر اینتر(Inter Milan) روحیه بگیرد در این دیدار برابر پالرمو به برتری 2 بر صفر رسید. گل های این بازی را کارلوس باکا(Carlos Bacca) در دقیقه 19 و ام بایه نیانگ(M'Baye Niang) در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. آث میلان نیز با این پیروزی و 39 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

یوونتوس(Juventus) در خانه میزبان جنوا(Genoa) بود که در پایان توانست با تک گل سباستین د مایو(Sebastian De Maio) (گل به خودی) در دقیقه 30 حریف خود را شکست دهد. یوونتوس با اخراج سیمونه زازا(Simone Zaza) در دقیقه 90 بازی را 10 نفره به پایان رساند. یوونتوس نیز با 51 امتیاز در انتظار لغزشی از سوی ناپولی است تا صدر را از چنگ این تیم دربیاورد.

همچنین اینتر در خانه میزبان کیه وو(Chievo) بود که در پایان توانست حریف خود را با نتیجه خفیف یک بر صفر شکست دهد. تک گل این بازی را مائورو ایکاردی(Mauro Icardi) در دقیقه 48 بازی به ثمر رساند. در جدول رده بندی دو تیم ناپولی و یوونتوس در رده های اول و دوم هستند و برای قهرمانی تلاش می کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir