نتیجه باورنکردنی لسترسیتی برابر منچسترسیتی
شگفتی‌ساز این فصل لیگ برتر توانست یک نتیجه باورنکردنی دیگر کسب کند و نبرد شش امتیازی با منچسترسیتی را به سود خود به پایان برساند.

در آغاز رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس یک دیدار در ورزشگاه اتحاد برگزار شد که در آن منچسترسیتی(Manchester City) تیم دوم جدول به دیدار لسترسیتی(Leicester City) صدرنشینی رفت که این با فصل با هدایت رانیری(Claudio Ranieri) نتایج بسیار خوبی کسب کرده و توانسته شگفتی‌سازی کند.

طبیعتا این دیدار شش امتیازی از اهمیت بسیار زیادی برای دو تیم برخوردار بود. در این بازی گرگ‌های فوتبال انگلیس موفق شدند در دقیقه 3 خیلی زود با ضربه روبرت هوت(Robert Huth) گلزنی کنند تا دروازه منچسترسیتی میزبان باز شود.

شاگردان رانیری در ادامه ابتکار عمل را در اختیار داشتند و شاید اگر جو هارت(Joe Hart) دروازه‌بان منچسترسیتی نبود، شکست سنگینی در کارنامه این تیم ثبت می‌شد.

در آغاز نیمه دوم بازهم این لسترسیتی بود که توانست به گل برسد و این بار توسط ریاض محرض(Riyad Mahrez) الجزایری به گل دوم خود نیز دست پیدا کرد. کار در ادامه برای منچسترسیتی سخت‌تر هم شد چرا که هوت این بار با ضربه سر، کرنر ارسالی را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

شاگردان راینری بازهم در ادامه خطرناک ظاهر شدند و واردی(Jamie Vardy) موقعیت تک به تکی را از دست داد تا اینکه در دقیقه 87 سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) مهاجم آرژانتیتی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و دروازه لسترسیتی را باز کند تا این دیدار با برتری 3 بر یک لسترسیتی به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir