پیروزی اتلتیکو مادرید در هفته بیست و سوم لالیگا
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید توانست تیم ایبار را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا بار دیگر در روند پیروزی قرار گیرد.

هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگای اسپانیا برگزار شد که در آن تیم‌های اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) و ایبار(Eibar) در ورزشگاه کالدرون به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با اختلاف یک گل به سود شاگردان دیگو سیمئونه(Diego Simeone) به پایان رسید. این تیم مادریدی که با شکست برابر بارسلونا(Barcelona) صدر جدول را از دست داده بود، مصمم بود با برتری در این دیدار رتبه دوم خود را حفظ کند.

بازی از همان ابتدا پرهیجان آغاز شد و دو تیم در نیمه اول موقعیت‌هایی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند و در پایان نیمه اول چندین بار روی دروازه هم خلق موقعیت کردند. ابتدا ککو(Keko) بازیکن ایبار موفق شد گلزنی کند و اتلتیکو مادرید در خانه از حریف خود عقب بیفتند تا ایبار که این فصل نتایج خوبی کسب کرده بود، بار دیگر قدرت خود را در شکست دادن تیم‌های بالانشین نشان دهد.

در ادامه این تیم میزبان بود که به برتری رسید و توانست 3 امتیاز خانگی این دیدار را در ویسنته کالدرون حفظ کند. گل‌های این تیم را خوزه خیمنس(José Giménez) در دقیقه 56 و سول نیگوئس(Saúl Ñíguez) در دقیقه 63 و فرناندو تورس(Fernando Torres) در دقیقه 90 به ثمر رساندند. تورس که در این دیدار بعد از مدت‌ها گلزنی کرد، فعلا زمزمه‌های جدایی از این تیم را کنار گذاشت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

در دیگر دیدار، لاس پالماس(Las Palmas) به شکستی خارج از خانه دست یافت و برابر رایووایکانو(Rayo Vallecano) میزبان خود با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir