شکست منچستریونایتد مقابل ساندرلند
ساندرلند موفق شد با برتری 2 بر 1 برابر منچستریونایتد هفتمین شکست فصل را به شاگردان فان‌خال تحمیل کند.

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه لایت آغاز شد که در آن ساندرلند(Sunderland) تیم نوزدهم جدول که با آلردایس(Sam Allardyce) برای بقا می‌جنگند موفق شد برای اولین بار در لیگ برتر منچستریونایتد(Manchester United) را در خانه شکست دهد.

برای تیم قرمز و سفیدپوش میزبان که از حمایت هواداران خود بهره می‌برد ابتدا وهبی خضری(Wahbi Khazri) بازیکن فرانسوی‌الاصل تونسی در دقیقه 3 خیلی زود گلزنی کرد اما تیم مهمان موفق شد در دقیقه 40 با ضربه آنتونی مارسیال(Anthony Martial) بازی را به تساوی بکشاند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم ساندرلند بازی بهتری به نمایش گذاشت و چند موقعیت گل ایجاد کرد ولی درخشش دخیا(David de Gea) اجازه گلزنی را به تیم میزبان نداد. در ادامه ممفیس دپای(Memphis Depay) هلندی به زمین مسابقه آمد تا منچستر بار هجومی خود را برای زدن گل برتری زیاد کند ولی در طرف مقابل نیز بورینی(Fabio Borini) به زمین مسابقه آمد تا به تیمش برای گلزنی کمک کند.

در دقیقه 82 روی یک ارسال کرنر این بار کانه(Lamine Koné) موفق شد گل دوم ساندرلند را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر 1 میزبان به پایان برسد تا ساندرلند تا حدودی به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان ببخشد و یک پله در جدول صعود کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir