یوونتوس صدرنشین شد
یوونتوس توانست برنده دیدار حساس با ناپولی در فینال اسکودتو شود.

هفته بیست و پنجم لیگ ایتالیا با برگزاری یک دیدار حساس بین یوونتوس(Juventus) و ناپولی(Napoli) تیم‌های دوم و اول جدول در تورین برگزار شد که خیلی‌ها از این دیدار به عنوان فینال اسکودتو یاد کردند.

این دیدار از اهمیت بسیار بالایی برای دو تیم برخوردار بود و هیچ تیمی دوست نداشت در این دیدار بازنده شود چرا که این بازی به نوعی بازی 6 امتیازی برای دو تیم بود.

یوونتوس در این بازی، کیه لینی(Giorgio Chiellini)، لمینا(Mario Lemina)، مانژوکیچ(Mario Mandžukić)، آساموا(Kwadwo Asamoah) و کاسرس(Martín Cáceres) را در اختیار نداشت و از طرف دیگر تیم ناپولی فقط آلبرتو گراسی(Alberto Grassi) را برای این بازی در اختیار نداشت و با تمام بازیکنان خود به مصاف یوونتوس در تورین رفت.

حساسیت بالای بازی باعث شده بود تا دو تیم در نیمه نخست تحت فشار زیادی پای به مسابقه بگذارند. البته هیگواین(Gonzalo Higuaín) و دیبالا(Paulo Dybala) هر دو فرصت‌هایی در نیمه نخست برای گلزنی به دست آوردند که از دست دادند.

این دیدار تا اواخر بازی در دقیقه 88 گلی نداشت تا اینکه سیمونه زازا(Simone Zaza) توانست گل ارزشمندی برای یووه به ثمر برساند که ممکن است سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد.

در دیگر دیدار فروزینون(Frosinone) با نتیجه 2 بر یک امپولی(Empoli) را شکست داد و دیدار کیه وو(Chievo) و ساسولو(Sassuolo) با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سایر دیدارهای این هفته یکشنبه برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir