پیروزی میلان در هفته بیست و پنجم سری A
میلان موفق شد با برتری برابر جنوا با یک بازی بیشتر خود را همسایه اینتر کند. پالرمو نیز در این هفته شکست خانگی داشت.

هفته بیست و پنجم لیگ ایتالیا با برگزاری چندین دیدار ادامه یافت که در مهم ترین بازی میلان(A.C. Milan) موفق شد در خانه با نتیجه 2 بر یک جنوا(Genoa) را شکست دهد و به شرایط خود در جدول سروسامان ببخشد.

میلانی ها برای پیش افتادن برابر جنوا تنها به 5 دقیقه نیاز داشتند جایی که کارلوس باکا(Carlos Bacca) مهمترین بازیکن این تیم در این فصل موفق شد در دقیقه 5 تیمش را پیش بیندازد. در نهایت نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میلان به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 64 نوبت به کیسوکه هوندا(Keisuke Honda) رسید تا با یک سوپر گل تیمش را به گل دوم برساند و نتیجه 2 بر صفر تا انتهای بازی ادامه داشت تا اینکه آلیسیو چرچی(Alessio Cerci) یکی از گل های خورده را پاسخ داد تا این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود میلان به پایان رسید.

در دیگر دیدارها اودینزه(Udinese) در خانه میزبان بولونیا(Bologna) بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تک گل این بازی را ماتیا دسترو(Mattia Destro) در دقیقه 79 به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم پالرمو(Palermo) در خانه میزبان تورینو(Torino) بود که در پایان بازی برده را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد. پالرمو در ابتدا با گل آلبرتو جیلاردینو(Alberto Gilardino) از میهمان خود پیش افتاد اما در ادامه چیرو ایموبیله(Ciro Immobile) و جیان کارلو گنزالس(Giancarlo González) (گل به خودی) با گلزنی برای تورینو سه امتیاز این بازی را به دست آوردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir