منچسترسیتی از قهرمانی دور شد
تیم‌های لیورپول و تاتنهام حریفانشان را در لیگ برتر شکست دادند تا با نتایج کسب شده منچسترسیتی از قهرمانی دور شود.

در هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها تاتنهام(Tottenham Hotspur) برای پس گرفتن رتبه دوم جدول به دیدار منچسترسیتی(Manchester City) رفت و دومین شکست پی‌درپی این تیم را به فیروزه‌ای‌پوشان تحمیل کرد.

تاتنهام که با مائوریسیو پوچتینو(Mauricio Pochettino) در این فصل خیره‌کننده ظاهر شده است، این بار در ورزشگاه اتحاد موفق شد با نتیجه 2 بر یک منچسترسیتی را شکست دهد. ابتدا هری کین(Harry Kane) در دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت ولی در ادامه کلی اینهاچو(Kelechi Iheanacho) مهاجم جوان سیتی در دقیقه 74 بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 83 کریستیان اریکسون(Christian Eriksen) دانمارکی در نقش گلزن ظاهر شد تا این دیدار با برتری 2 بر یک تاتنهام به پایان برسد و این تیم لندنی دومین شکست پیاپی سیتی را به این تیم تحمیل کند. سیتی هفته قبل هم برابر لستر(Leicester City) شکست خورد تا از زمانی که اعلام شده است گواردیولا(Guardiola) سرمربی بعدی آنهاست، نتایج ضعیفی را کسب کرده باشند.

در دیگر دیدار لیورپول(Liverpool) در خانه تیم قعرنشین استون‌ویلا(Aston Villa) با 6 گل به برتری رسید. در این دیدار که مصدومان لیورپول به ترکیب برگشته بودند، دنیل استاریج(Daniel Sturridge) در دقیقه 16، جیمز میلنر(James Milner) در دقیقه 25، امره جان(Emre Can) در دقیقه 58، دیووک اوریجی(Divock Origi) در دقیقه 63، ناتانیل کلاین(Nathaniel Clyne) در دقیقه 65 و کولو توره(Kolo Touré) در دقیقه 71 گل‌های این بازی را برای تیم مهمان زدند. لیورپول با این برد 38 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir