پیروزی رئال مادرید و وولفسبورگ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
تیم های رئال مادرید و وولفسبورگ حریفانشان را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست روبرو ساختند.

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار دیگر ادامه یافت که در حساس ترین بازی رم(Roma) در المپیکو به مصاف رئال مادرید(Real Madrid) رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر رئال مادرید به پایان رسید. در نیمه نخست دو تیم بازی محتاطی را به نمایش گذاشتند و دروازه بان های دو تیم برای بسته نگه داشتن دروازه خودی کار سختی نداشتند و موقعیت چندانی روی دروازه های یکدیگر خلق نکردند.

رئال مادرید در نیمه دوم و در دقیقه 57 به گل نخست رسید. همکاری مارسلو(Marcelo) و کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) باعث شد تا این مهاجم پرتغالی که برترین گلزن این فصل و برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان نیز هست دوازدهمین گل خود را در هفتمین دیدار خود در این فصل به ثمر برساند. در این صحنه اشتباه فلورنزی(Alessandro Florenzi) به کمک رونالدو آمد تا رئال پیش بیفتد.

در ادامه رم برای جبران گل خورده پیش کشید ولی بازهم این رئال بود که توانست دروازه حریف خود را باز کند. همکاری لوکا مودریچ(Luka Modrić) و خسه رودریگس(Jese) باعث شد تا این بازیکن جوان اسپانیایی دومین گل بازی را به ثمر برساند تا خیال مادریدی ها را بابت برد در این دیدار راحت کند و کار رم را نیز برای صعود به مرحله بعد سخت کند.

در دیگر دیدار وولفسبورگ(Wolfsburg) توانست با نتیجه 3 بر 2 در بلژیک تیم خنت(Gent) را شکست دهد. ژولین درکسلر(Julian Draxler) دو بار و مکس کروز(Max Kruse) برای وولفسبورگ گلزنی کردند ولی میزبان خیلی دیر به خود آمد و در دقایق پایانی دو گل خورده را پاسخ داد ولی نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و بازگشت به بازی را کامل کند.

تابلوی نتایج

رم (ایتالیا) صفر – رئال مادرید (اسپانیا) 2

خنت (بلژیک) 2 – وولفسبورگ (آلمان) 3

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده در مرحله رفت یک هشتم نهایی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ادامه خواهد یافت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir