پیروزی منچسترسیتی و تساوی اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
منچسترسیتی در اوکراین توانست با نتیجه 3 بر یک میزبان خود دیناموکیف را شکست دهد و دیدار دو تیم آیندهوون و اتلتیکو مادرید با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 2 دیدار به پایان رسید که در آن منچسترسیتی(Manchester City) در اوکراین برابر میزبان خود به برتری رسید و دیدار دو تیم آیندهوون(PSV Eindhoven) و اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) برنده ای نداشت.

در اوکراین منچسترسیتی توانست به بردی ارزشمند برسد و با نتیجه 3 بر یک دیناموکیف(Dynamo Kyiv) را شکست دهد تا برای اولین بار در آستانه صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا قرار بگیرد. در این دیدار سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) خیلی زود در دقیقه 15 برای تیمش گلزنی کرد و اواخر نیمه نخست نیز داوید سیلوا(David Silva) گل دوم را به ثمر رساند و نیمه نخست را با برتری 2 گله سیتی به رختکن رفت ولی در نیمه دوم ویتالی بویالسکی(Vitaliy Buyalskyi) یکی از گل های خورده را پاسخ داد.

در دقیقه 90 نوبت به یحیی توره(Yaya Touré) رسید تا تیر خلاص را بزند و برای بار سوم دروازه دیناموکیف را باز کند تا این دیدار با برتری 3 بر یک سیتی به پایان برسد با این نتیجه دیناموکیف برای صعود باید با برتری بیش از 2 گل در اتحاد، سیتی را شکست دهد.

در دیگر دیدار آیندهوون که به عنوان تیم دوم بعد از وولفسبورگ صعود کرد در هلند به دیدار اتلتیکو مادرید رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دیدار برگشت سرنوشت تیم صعود کننده را مشخص کند.

به این ترتیب دور رفت لیگ قهرمانان به پایان رسید و دو هفته دیگر دیدارهای برگشت لیگ قهرمانان آغاز می شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir