پیروزی تراکتورسازی در امارات
دیدار تیم‌های الجزیره امارات و تراکتورسازی ایران با برتری تراکتورسازی به پایان رسید.

در ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه C این رقابت‌ها الجزیره امارات(Al Jazira) از ساعت 20 میزبان تراکتورسازی ایران بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تراکتورسازی در این دیدار بختیار رحمانی در دقیقه 31 گلزنی کرد.

دقایق حساس بازی

دقیقه 31:

در حالی که در میانه‌های زمین روی قرمزپوشان تراکتورسازی بازیکنان الجزیره مرتکب خطا شده بودند اما با آوانتاژ خوب داور توپ پشت محوطه جریمه الجزیره به سروش رفیعی رسید و این بازیکن با یک پاس خوب بختیار رحمانی را صاحب توپ کرد و او با یک ضربه زیبا تک گل بازی را به ثمر برساند.

دقیقه 35:

شاگردان امیر قلعه‌نویی این بار می توانستند با یک سانتر از سمت راست دروازه حریف را با خطر روبرو کنند اما این بار ضربه سر سروش رفیعی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 57:

سعید آقایی درون محوطه جریمه الجزیره حرکت خوبی را آغاز کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73:

سفیدپوشان الجزیره فرصت خوبی برای بازکردن دروازه الجزیره به دست آوردند اما واکنش خوب محمدرضا اخباری اجازه نداد که دروازه تیمش باز شود.

تراکتورسازی امروز با ترکیب محمدرضا اخباری، خالد شفیعی‌، محمد ایرانپوریان،‌ سعید آقایی، بختیار رحمانی، سروش رفیعی ، سینا عشوری،‌ شجاع خلیل زاده، آگوستو سزار (دقیقه 54، مهدی شریفی) و فرزاد حاتمی و مهدی کیانی، به میدان رفت. تراکتورسازی ایران با این پیروزی شش امتیازی شد و با تفاضل گل 5+ در صدر گروه خود قرار گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir