پیروزی بارسلونا با هت‌تریک مسی
تیم فوتبال بارسلونا با هت‌تریک لیونل مسی توانست رایووایکانو را از پیش روی بردارد و همچنان در صدر جدول لیگ فوتبال اسپانیا قرار داشته باشد.

هفته بیست و هفتم لالیگا با برگزاری سه دیدار به پایان رسید. در مهمترین دیدار بارسلونا(Barcelona) صدرنشین در خانه رایووایکانو(Rayo Vallecano) به میدان رفت و در حالی که داور مسابقه دو بازیکن تیم حریف را اخراج کرد و رایووایکانو 9 نفره شد، بارسلونا به برتری 5 بر یک رسید.

تنها 22 دقیقه نیاز بود تا بارسا از حریف خود پیش بیفتد و این‌بار ایوان راکیتیچ(Ivan Rakitić) در امر گلزنی ظاهر شد و دروازه رایووایکانو را باز کرد و 10 دقیقه بعد نوبت به لیونل مسی(Lionel Messi) رسید تا گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه نخست دیگو یورنته(Diego Llorente) از رایووایکانو از زمین اخراج شد تا میزبان با یک بازیکن کمتر به رختکن برود. در نیمه دوم لیونل مسی در دقیه 53 گل دوم را به ثمر رساند. در ادامه، میزبان با گل مانوچو(Manucho) یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد.

در دقیقه 68 داور ایتورا(Manuel Iturra) از تیم میزبان را اخراج کرد و سوارس(Luis Suárez) پشت توپ قرار گرفت تا گلزنی کند ولی پنالتی را از دست داد تا لیونل مسی هت‌تریک کند و در دقیقه 72 گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و در ادامه نوبت به آردا توران(Arda Turan) رسید تا گلزنی کند و این دیدار با برتری 5 بر یک بارسلونا به پایان برسد.

در دیگر دیدار، اسپانیول(Espanyol) در خانه با سه گل به بتیس(Real Betis) باخت و گرانادا(Granada) نیز با دو گل از سد خیخون(Sporting de Gijón) گذشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir