توقف چلسی و پیروزی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس
لیگ برتر انگلیس با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد.

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری 6 دیدار دیگر پیگیری شد که در یکی از این دیدارها، چلسی(Chelsea) در خانه با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل استوک سیتی(Stoke City) متوقف شد.

در ابتدا این چلسی بود که در دقیقه 39 توسط ترائوره(Bertrand Traoré) به گل برتری رسید اما در اواخر نیمه دوم و در دقیقه 85، مامه دیوف(Mame Biram Diouf) گل تساوی را برای استوک سیتی به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدار منچسترسیتی(Manchester City) میزبان استون ویلا(Aston Villa) بود که منچستری‌ها با نتیجه پرگل 4 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشتند. گل‌های این دیدار را یحیی توره(Yaya Touré) (48)، سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) (50 و 60) و رحیم استرلینگ(Raheem Sterling) (66) به ثمر رساندند.

اورتون(Everton) در خانه با حساب 3 بر 2 بازی را به مهمانش وستهام(West Ham) واگذار کرد. در دقیقه 37 این بازی کوین میرلس(Kevin Mirallas) با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا اورتون 10 نفره به کار خود ادامه دهد.

در دیگر بازی بورنموث(Bournemouth) با حساب 3 بر یک در خانه نیوکاسل(Newcastle) به پیروزی رسید. استیون تیلور(Steven Taylor) بازیکن نیوکاسل در دقیقه 28 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. جاشوآ کینگ(Joshua King) (70) و چارلی دانیلز(Charlie Daniels) (90) دیگر گل‌های بورنموث را وارد دروازه حریف کردند. تک گل نیوکاسل را نیز آیوزه(Ayoze Pérez) در دقیقه 80 به ثمر رساند.

همچنین ساوتهمپتون(Southampton) با تساوی یک بر یک مقابل مهمانش ساندرلند(Sunderland) متوقف شد و سوانسی(Swansea City) نیز میزبان نورویچ(Norwich City) بود که با حساب یک بر صفر این تیم را شکست داد. سیگوردسون(Gylfi Sigurðsson) در دقیقه 61 تک گل سوانسی را وارد دروازه نورویچ کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir