برتری یوونتوس در هفته بیست و هشتم سری A
یوونتوس با برتری در دیدار خود در این هفته بار دیگر اختلاف خود را با ناپولی تیم دوم جدول حفظ کرد و میلان در ادامه نتایج سینوسی خود برابر ساسولو شکست خورد.

هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا سری آ، با برگزاری چند دیدار همزمان آغاز شد و در یکی از حساس ترین آن ها یووه(Juventus) که صدر جدول را به خاطر برد ناپولی(Napoli) از دست داده بود در خانه آتالانتا(Atalanta) به مصاف این تیم رفت. در دقیقه 24 مسابقه، روی پاس خوب مانژوکیچ(Mario Mandžukić)، آندره آ بارتزالی(Andrea Barzagli)، مدافع پیش تاخته یوونتوس دروازه میزبان را باز کرد تا یووه از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه بازهم این یوونتوس بود که سوار بر بازی بود و چند فرصت گلزنی را ایجاد کرد که مهم ترین آن ها را دیبالا(Paulo Dybala) از دست داد و نتوانست دروازه این تیم را باز کند. در دقیقه 86 روی پاس ماریو مانژوکیچ، ماریو لمینای(Mario Lemina) تازه وارد و جوان موفق شد گل دوم یوونتوس را به ثمر برساند تا خیال بانوی پیر تقریبا از پیروزی در این بازی راحت شود. در ادامه بدون اتفاق خاصی بازی با همین نتیجه به پایان رسید و یوونتوس با 64 امتیاز به صدر جدول تکیه زد.

در دیگر دیدار مهم نوار شکست ناپذیری میلان(Milan) پس از چندین هفته در استادیوم ماپی و مقابل ساسولو(Sassuolo) پاره شد. دقیقه 27 بر خلاف جریان بازی، آلفرد دانکن(Alfred Duncan)، روی پاس براردی(Domenico Berardi) با شوتی محکم از گوشه محوطه جریمه دروازه دوناروما(Gianluigi Donnarumma) را گشود تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر ساسولو به پایان برسد.

در نیمه دوم یک بار دیگر نیز ساسولو به گل رسید. نیکولا سانسونه(Nicola Sansone) در دقیقه 72 گل دوم این دیدار و ساسولو را به ثمر رساند گریگوری دفرل(Grégoire Defrel) از ساسولو هم در این بازی در دقیقه 77 کارت زرد دومش را گرفت و از زمین بازی اخراج شد. میلان با این شکست در امتیاز 47 باقی ماند و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت. ساسولو اما 44 امتیازی شد و در رده هفتم و پشت سر میلان ایستاد.

دیدار تورینو(Torino) و لاتزیو(Lazio) با تساوی یک بر یک به پایان رسید و جنوا(Genoa) نیز موفق شد با یک گل امپولی(Empoli) را از پیش روی بردارد. اودینزه(Udinese) در خانه فروزینون(Frosinone) به میدان رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir