صعود منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
تیم‌های منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

با برگزاری دو دیدار پرونده دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادامه یافت. در اولین دیدار در اسپانیا اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) در خانه به دیدار آیندهوون(PSV Eindhoven) رفت که این دیدار در مجموع 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسید تا به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا سرنوشت برنده این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی شانس با اتلتیکو میزبان یار بود تا این تیم با نتیجه 8 بر 7 به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

در دیگر دیدار دو تیم منچسترسیتی(Manchester City) و دیناموکیف(Dynamo Kyiv) در ورزشگاه اتحاد برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سیتی به دلیل برتری 3 بر یک در دیدار رفت برای اولین بار در تاریخ خود به جمع 8 تیم برتر اروپا برسد.

در نیمه نخست دو تیم بازی سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند که حتی یک شوت هم به سمت دروازه ها شلیک نشد. در نیمه دوم کمی بازیکنان به خودشان آمدند ولی بازهم تغییری در نتیجه حاصل نشد. در این دیدار کمپانی(Vincent Kompany) و اوتامندی(Nicolás Otamendi) دو مدافع سیتی مصدوم شدند تا شرایط برای این تیم در بازی های آینده بد شود. در هر صورت سیتی با تساوی در این دیدار به لطف برد خارج از خانه در بازی رفت راهی مرحله بعد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir