پیروزی خفیف بایرن مونیخ برابر اینتراخت فرانکفورت
بایرن مونیخ با گلزنی فرانک ریبری در نیمه نخست، توانست اینتراخت فرانکفورت را در لیگ آلمان شکست دهد تا خیالش را بابت حفظ صدرنشینی در این هفته راحت کند.

هفته بیست و هشتم رقابت های بوندسلیگا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده بایرن مونیخ(Bayern Munich) که باید این هفته در لیگ قهرمانان به دیدار بنفیکا(Benfica) برود، در خانه پذیرای اینتراخت فرانکفورت(Eintracht Frankfurt) بود.

در این دیدار که با برد یک بر صفر باواریایی ها به پایان رسید، فرانک ریبری(Franck Ribéry) ستاره فرانسوی بایرن در دقیقه 20 تک گل بازی را زد. بایرن با این برد 72 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

ریبری با گل برگردان و زیبای خود در این دیدار نشان داد کیفیت خوب خود را حفظ کرده است. در دیگر دیدار مهم هانوفر(Hannover 96) در خانه به دیدار هامبورگ(Hamburger) رفت و با 3 گل برابر این تیم شکست خورد.

ماینتس(Mainz 05) با نتیجه پرگل 4 بر 2 آوگسبورگ(Augsburg) را از پیش روی برداشت و شالکه(Schalke 04) در زمین اینگول اشتات(Ingolstadt) با 3 گل شکست خورد تا نشان دهد این تیم باسابقه آلمانی در این فصل نتوانسته است عملکرد خوب خود را نشان دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir