شکست میلان و ناپولی در ایتالیا
ناپولی در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه فریولی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. میلان نیز در خارج از خانه باخت و رم به برتری پرگل رسید.

هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده ناپولی(Napoli) در خانه اودینزه(Udinese) با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. گل های این بازی را برونو فرناندس(Bruno Fernandes) در دقیقه 14 و 45 و شریل سریو(Cyril Théréau) برای اودینزه به ثمر رساندند و تک گل ناپولی را نیز گونزالو هیگواین(Gonzalo Higuaín) در دقیقه 25 به ثمر رساند. در ادامه در دقیقه 75 هیگواین با دو کارته شدن از زمین بازی اخراج شد تا ناپولی بازی را 10 نفره به پایان برساند. با این نتیجه یوونتوس بیشترین اختلاف امتیازی را در این فصل نسبت به تیم دوم جدول رده بندی پیدا کرد و توانست با 6 امتیاز اختلاف در صدر قرار گیرد.

در یکی از دیدارهای برگزار شده میلان(Milan) در خانه آتالانتا(Atalanta) به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد؛ شکستی که می‌تواند پایانی باشد برای کسب سهمیه اروپا برای روسونری. در این دیدار ابتدا لوئیس آدریانو(Luiz Adriano) از روی نقطه پنالتی خیلی زود در دقیقه 5 میلان را در برگامو پیش انداخت ولی در ادامه پینیا(Mauricio Pinilla) و 'گالوز' توانستند آتالانتا را به بازی برگردانند تا این دیدار با شکست 2 بر یک میلان برابر آتالانتا به پایان برسد.

رم(Roma) و لاتزیو(Lazio) در دربی شهر رم نیز در المپیکو رو در روی هم قرار گرفتند و همانطور که از قبل پیش بینی می‌شد تیم آماده این روزهای رم که با اسپالتی(Luciano Spalletti) متحول شده است توانست با نتیجه 4 بر یک حریف خود را شکست دهد. الشعراوی(Stephan El Shaarawy)، ژکو(Edin Džeko)، فلورنزی(Alessandro Florenzi) و پروتی(Diego Perotti) گل‌های رم را به ثمر رساندند و مارکو پارولو(Marco Parolo) نیز برای بیانکو چلستی گلزنی کرد.

همچنین دیدار فیورنتینا(Fiorentina) و سمپدوریا(Sampdoria) با تساوی یک بر یک به پایان رسید و جنوا(Genoa) با 4 گل فروزینون(Frosinone) را شکست داد. کیه‌وو(Chievo Verona) نیز در خانه با نتیجه 3 بر یک پالرمو(Palermo) را شکست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir