سقوط استون‌ویلا به دسته پایین‌تر
منچستریونایتد با برتری برابر استون‌ویلا ضمن فرستادن ویلا به دسته پایین‌تر امیدهای خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان زنده نگه داشت.

هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده منچستریونایتد(Manchester United) که تلاش می‌کند بتواند این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و فصل آینده در این رقابت‌ها حاضر باشد، به دیدار استون ویلا(Aston Villa) تیم قعرنشین و بحران‌زده این فصل رفت و با یک گل به برتری رسید تا ویلا با این شکست به دسه پایین تر سقوط کند تا یکی از تیم های خوب جزیره در این فصل سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شود.

در نیمه نخست این دیدار منچستریونایتد توانست با گلزنی یکی از پدیده های این فصل خود که خیلی دیر کشف شد، یعنی مارکوس راشفورد(Marcus Rashford) از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه در حالی که در نیمه دوم این یونایتد میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت ولی حملات استون ویلا به مراتب جدی تر بود و یک بار نیز حتی بلیند(Daley Blind) توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و دروازه خودی را نجات داد. در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر یونایتد به پایان رسید ولی با این حال منچستر در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و تنها اختلافش را با سیتی کم کرد.

در دیگر دیدار نیوکاسل(Newcastle United) با بنیتس(Rafael Benítez) اولین برد خود را جشن گرفت و با 3 گل سوانسی(Swansea City) را شکست داد تا اندکی به وضعیت خود در جدول رده بندی سروسامان ببخشد. سیسوکو(Moussa Sissoko)، تاونسوند(Andros Townsend) و لاسکلاس(Jamaal Lascelles) برای کلاغ‌ها گلزنی کردند.

وست برومویچ(West Bromwich Albion) برابر واتفورد(Watford) با یک گل شکست خورد و دیدار اورتون(Everton) و ساوتهمپتون(Southampton) نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پیش از این دیدارها نیز نورویچ(Norwich City) برابر ساندرلند(Sunderland) شکست خورد. به این ترتیب سقوط استون ویلا به دسته پایین تر مسجل شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir