شکست چلسی برابر منچسترسیتی
چلسی در دیداری بسیار ضعیف برابر منچسترسیتی با 3 گل شکست خورد تا همان نتیجه دیدار رفت در این دیدار نیز تکرار شود.

در ادامه بازی‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی(Manchester City) میهمان چلسی(Chelsea) بود که در پایان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. در این دیدار چلسی یکی از ضعیف ترین دیدارهای فصل خود را به نمایش گذاشت و حرفی برای گفتن نداشت و نزدیک بود شکستی به مراتب سنگین‌تر متحمل شود.

به این ترتیب شانس کسب سهمیه لیگ اروپا هم برای چلسی به حداقل رسید. هرچند در ابتدا کاستا(Diego Costa) روی آفساید دروازه سیتی را باز کرد ولی در ادامه سیتی بازی را در اختیار گرفت. دقیقه 34 بود که تیم مهمان به گل رسید. اشتباه 'میکا' در میانه‌های میدان با حرکت خوب دی‌بروین(Kevin De Bruyne) همراه شد و در ادامه پاس خوب این بازیکن به آگوئرو(Sergio Agüero) باعث شد تا این بازیکن دروازه کورتوآ(Thibaut Courtois) را باز کند و نیمه نخست با برتری یک‌گله سیتی به پایان برسد.

در نیمه دوم، این‌بار همکاری نصری(Samir Nasri) و آگوئرو باعث شد تا این بازیکن آرژانتینی گل دوم را به ثمر برساند و خیال تیمش را بابت برد راحت کند. در اواخر مسابقه در دقیقه 79 روی خطای کورتوآ روی فرناندینیو(Fernandinho)، سیتی صاحب پنالتی و چلسی 10 نفره شد. سرخیو آگوئرو در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی هت‌تریک کرد.

بازی آشفته و بی‌برنامه و نامنظم چلسی در این دیدار به خوبی مشهود بود و سیتی با استفاده از روحیه پایین حریف که شانسی برای کسب سهمیه ندارد به رده سوم صعود کرد و ونگر(Arsène Wenger) و آرسنال(Arsenal) در رده چهارم قرار گرفتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir