برد پرگل خارج از خانه تاتنهام
تاتنهام با برتری 4 بر صفر در زمین استوک سیتی امیدهای قهرمانی خود را در این فصل لیگ برتر زنده نگه داشت.

هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار به پایان رسید که در آن استوک سیتی(Stoke City) در خانه به دیدار تاتنهام(Tottenham Hotspur) تیم دوم جدول رده‌بندی و یکی از مدعیان قهرمانی رفت.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو(Mauricio Pochettino) که از توقف لسترسیتی(Leicester City) در بازی برابر وستهام(West Ham) روحیه گرفته بودند، درصدد کسب 3 امتیاز و کم‌کردن فاصله خود با صدر در فاصله 4 هفته تا پایان لیگ برتر بودند.

تاتنهام در این دیدار که در ورزشگاه بریتانیا برگزار شد، توانست با نتیجه پرگل 4 بر صفر برابر استوک به برتری برسد. در این دیدار هری کین(Harry Kane) خیلی زود تیمش را پیش انداخت. او که نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان لیگ برتر شده است، بار دیگر نشان داد که چه بازیکن باارزشی است. این بازی در ادامه نیمه نخست، گلی در بر نداشت هر چند بویان کرکیچ(Bojan Krkić) برای استوک در این نیمه می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم بر شدت حملات تاتنهامی‌ها افزوده شد و این تیم لندنی 3 بار دیگر دروازه میزبان خود را گشود. دلی آلی(Harry Kane) در دقیقه 67 گل دوم تیمش را به ثمر رساند. بار دیگر نوبت به هری کین رسید تا در دقیقه 71 گلزنی کند. در ادامه و در اواخر بازی هم بار دیگر نوبت به دلی آلی جوان رسید تا گلزنی کند و این دیدار با برتری 4 بر صفر تیم لندنی به پایان برسد.

در این دیدار همچنین هواداران میزبان علیه دنی روس(Danny Rose) بازیکن تاتنهام شعار سر دادند که ممکن است این موضوع در روزهای آتی به محرومیت استوک از سوی اتحادیه منجر شود.

در جدول رده‌بندی، لسترسیتی از 34 بازی توانسته است 73 امتیاز کسب کند و تاتنهام با 68 امتیاز در رده دوم قرار دارد تا اختلاف دو تیم به 5 امتیاز کاهش پیدا کند. دو تیم این هفته بازی‌های آسانی خواهند داشت و باید ببینیم در 4 هفته پایانی آیا لستر می‌تواند از 5 امتیاز اختلاف خود با تاتنهام مراقبت کند یا خیر.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir