پیروزی رئال مادرید و اتلتیکو در لالیگا
دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید توانستند حریفانشان را در هفته سی و چهارم لالیگا شکست دهند تا همچنان بین مدعیان قهرمانی قرار داشته باشند.

در ادامه بازی های هفته سی و چهارم لالیگا، اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) میهمان بیلبائو(Athletic Bilbao) بود که در پایان حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل این دیدار را فرناندو تورس(Fernando Torres) احیا شده برای روخی بلانکوس به ثمر رساند تا اتلتیکو هم امتیاز با بارسلونا در کورس قهرمانی قرار داشته باشد.

بعد از این دیدار رئال مادرید(Real Madrid) در خانه برابر ویارئال(Villarreal) به میدان رفت که با 3 گل به برتری رسید. در این دیدار کریم بنزما(Karim Benzema) در نیمه نخست بعد از 40 دقیقه توانست دفاع چند لایه ویارئال را تسلیم خود کند و تیمش را پیروز به رختکن بفرستند. در نیمه دوم نیز لوکاس وازکوئز(Lucas Vázquez) جوان و لوکا مودریچ(Luka Modrić) برای رئال گلزنی کردند تا این دیدار با 3 گل به سود شاگردان زیدان(Zinedine Zidane) به پایان برسد.

کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) در این بازی موفق به گلزنی نشد ولی همچنان با 31 گل زده بالاتر از سوارس 30 گله در صدر گلزنان لیگ قرار دارد و رئال نیز با یک امتیاز کمتر از بارسا و اتلتیکو منتظر لغزش این دو تیم در هفته های باقی مانده ماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir