یوونتوس آماده جشن قهرمانی شد
تیم فوتبال یوونتوس در جدال خارج از خانه مقابل فیورنتینا به برتری دست یافت و در صورت توقف ناپولی برابر رم، قهرمان زودهنگام سری آ لقب می گیرد.

تیم فوتبال یوونتوس(Juventus) در ادامه نتایج درخشان خود در هفته های اخیر رقابت های سری آ، یکشنبه شب در زمین فیورنتینا(Fiorentina) نیز به برتری دست یافت. شاگردان ماکس آلگری(Massimiliano Allegri) در ورزشگاه آرتیمو فرانکی مقابل فلورانسی ها پیروزی ۲ بر یک را ثبت کردند.

نیمه اول این بازی پرحادثه و مهیج با برتری یک بر صفر یوونتوس پایان یافت. ماریو مانژوکیچ(Mario Mandžukić) در دقیقه ۳۹ زننده تنها گل این نیمه بود تا یووه نیمه نخست را با برتری به رختکن برود. در این نیمه اشتباه کمک داور مسابقه یک گل سالم را از برناردسکی(Federico Bernardeschi) بازیکن تیم فیورنتینا مردود اعلام کرد.

نیمه دوم را هر دو تیم خوب کار کردند. فیورنتینا در دقیقه ۸۱ بازی روی اشتباه خط دفاعی یووه به گل تساوی دست یافت. نیکلا کالینیچ(Nikola Kalinić) زننده این گل بود. این خوشحالی تنها دو دقیقه دوام داشت. آلوارو موراتا(Álvaro Morata) که در اواسط نیمه دوم به میدان آمده بود در دقیقه ۸۳ موفق به گلزنی شد.

اما این پایان حوادث دقایق پایانی نبود. در دقیقه ۹۰ بازی داور یک پنالتی مشکوک به سود فیورنتینا اعلام کرد که ضربه کالینیچ را بوفون(Gianluigi Buffon) دفع کرد. در ریباند نیز بوفون بار دیگر با واکنشی استثنایی ضربه بازیکن حریف را دفع کرد تا دروازه یووه را بسته نگه دارد. فیورنتینا در وقت های اضافه تیر دروازه یوونتوس را هم به لرزه در آورد ولی در نهایت بازنده زمین را ترک کرد.

بدین ترتیب تیم یوونتوس ۸۵ امتیازی شد و خود را برای برپایی جشن زودهنگام قهرمانی در روز دوشنبه آماده کرد. در صورتی که ناپولی(Napoli) در بازی عصر دوشنبه در زمین رم(Roma) پیروز نشود قهرمانی یووه در فاصله سه هفته تا پایان مسابقات مسجل خواهد شد.

ناپولی با ۷۳ امتیاز تیم تیم دوم جدول سری آ است و رم با ۶۸ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com