شکست سنگین خارج از خانه منچسترسیتی
تیم فوتبال منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر دو برابر ساوتهمپتون شکست خورد.

هفته سی‌وششم لیگ برتر با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن منچسترسیتی(Manchester City) با نتیجه 4 بر دو برابر ساوتهمپتون(Southampton) شکست خورد تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم سخت شود.

در این دیدار مانول پیگرینی(Manuel Pellegrini) بجز سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) و خسوس ناواس(Jesús Navas) تمام بازیکنان اصلی خود را به میدان فرستاد این در حالی است که باید چهارشنبه شب نیز در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید(Real Madrid) بازی کنند.

بازی با میدان‌داری ساوتهمپتون آغاز شد. این تیم در خانه یکی از خوب‌های لیگ برتر است و توانست در همان نیمه نخست با ضربه شان لانگ(Shane Long) به گل نخست نیز دست یابد. در ادامه نوبت به سادیو مان(Sadio Mané) مهاجم فرصت‌طلب این تیم رسید تا گل دوم را نیز وارد دروازه جو هارت(Joe Hart) کند.

سیتی در ادامه توانست توسط اینهاچو(Kelechi Iheanacho) جوان گلزنی کند تا نتیجه بازی را به حداقل فاصله بکشاند ولی در ادامه بازهم این ساوتهمپتون بود که توانست بازی برتری را از خود نشان دهد و دو بار دیگر توسط سادیو مان به گل رسید. البته سیتی در دقیقه 78 برای بار دوم توسط اینهاچو به گل رسید اما این گل هم مانع شکست آنها نشد تا این دیدار در نهایت با برتری 4 بر دو ساوتهمپتون برابر منچسترسیتی به پایان رسید تا سیتی در همان رده چهارم باقی بماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir