قهرمانی پاری‌سن ژرمن در جام حذفی فرانسه
سلطه پاری سن ژرمن در فوتبال فرانسه سر درازی دارد و این‌بار با قهرمانی در جام حذفی ادامه پیدا کرد.

دو تیم پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) و مارسی(Marseille) در فینال جام حذفی فرانسه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در دقیقه 2 با گلزنی بلیز متئودی(Blaise Matuidi) هافبک پاریسی‌ها شروع شد ولی هنوز 15 دقیقه از بازی نگذشته بود که مارسی این گل را پاسخ داد. نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم در حالی که مارسی عقب نشسته بود این پاری‌سن ژرمن بود که در دقیقه 47 صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را زلاتان ابراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) در آخرین بازی خود برای پاری‌سن ژرمن به گل تبدیل کرد و در ادامه نوبت به ادینسون کاوانی(Edinson Cavani) رسید تا گل سوم را نیز به ثمر برساند.

در ادامه بازهم نوبت به زلاتان ابراهیموویچ رسید تا در دقیقه 82 گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند ولی در دقایق پایانی میچی باتشوایی(Michy Batshuayi) بلژیکی که برای یورو به تیم ملی کشورش هم دعوت شده است یکی از گل ها را پاسخ داد تا تا این دیدار با برتری 4 بر 2 پاری سن ژرمن به پایان برسد و این تیم بعد از قهرمانی در لیگ فرانسه همچون سال قبل تمام جام های داخلی را در کشور درو کرده باشد.

آنها دو سال پی در پی است که 6 جام داخلی فرانسه (2 لیگ – 2 حذفی – 2 اتحادیه) را کسب می کنند تا نشان دهند تیم اول فوتبال فرانسه هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir