پاری سن ژرمن قهرمان سوپرجام فرانسه شد
پاری سن ژرمن با برتری ۴ بر یک برابر المپیک لیون به مقام قهرمانی سوپرجام فوتبال فرانسه دست یافت.

در آستانه شروع رقابت‌های لیگ فرانسه، دو تیم پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) و المپیک لیون(Lyon) برای کسب عنوان قهرمانی سوپرجام فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک تیم پاریسی به پایان رسید تا اولین جام اونای امری(Unai Emery) در تیم پاری سن ژرمن به دست آید.

پاری سن ژرمن قهرمان لیگ و جام حذفی و همین طور قهرمان سه گانه فوتبال فرانسه در سال گذشته بار دیگر نشان داد که با بقیه تیم‌ها در فوتبال این کشور فاصله زیادی دارد. آن‌ها در دقیقه ۹ با گل خاویر پاستوره(Javier Pastore) توانستند از حریف خود پیش بیفتند در ادامه لوکاس مورای(Lucas Moura) برزیلی گل دوم را به ثمر رساند و در ادامه حاتم بن عرفا(Hatem Ben Arfa) اولین گل خود را برای تیمش به ثمر رساند. در نیمه دوم نوبت به لاوین کورزاوا(Layvin Kurzawa) رسید تا گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.

در نهایت کورنتین تولیسو(Corentin Tolisso) با ضربه سر و به زیبایی دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد تا یکی از گل های خورده را پاسخ داده باشد و در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک تیم پاریسی به پایان رساند تا یک قهرمانی دیگر برای این تیم پرافتخار به دست آید.

همچنین امروز (یکشنبه) در سوپرجام فوتبال انگلیس که به جام خیریه معروف است دو تیم منچستریونایتد(Manchester United) و لسترسیتی(Leicester City) برای کسب عنوان قهرمانی در ورزشگاه ومبلی دیدار خواهند کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir