قهرمانی منچستریونایتد در سوپرجام انگلیس
منچستریونایتد با برتری ۲ بر یک برابر لسترسیتی قهرمان سوپرجام انگلیس یا همان جام خیریه شد.

دو تیم منچستریونایتد(Manchester United) و لسترسیتی(Leicester City) در سوپرجام فوتبال انگلیس که به جام خیریه معروف است در ورزشگاه بزرگ ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک منچستریونایتد به پایان رسید.

دو تیم بازی متعادلی در نیمه نخست ارائه دادند و صاحب یکی دو موقعیت گلزنی شدند. زلاتان(Zlatan Ibrahimović) برای یونایتد و اوکازاکی(Shinji Okazaki) هم برای لستر موقعیت‌هایشان را از دست دادند که البته موقعیت لسترسیتی خطرناک‌تر بود چرا که ضربه مهاجم ژاپنی به دیرک دروازه یونایتد اصابت کرد. در نهایت در نیمه نخست لینگارد(Jesse Lingard) موفق شد با دریبل زدن ۵ بازیکن به زیبایی برای تیمش گلزنی کند و یونایتد با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم مسابقه لسترسیتی توانست گل خورده را روی اشتباه فردی بازیکنان یونایتد جبران کند. فلاینی(Marouane Fellaini) در نیمه دوم پاس رو به عقب اشتباهی داد که واردی(Jamie Vardy) توانست از این فرصت استفاده کند و دروازه یونایتد را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

بعد از این گل دو تیم با تغییر و تحول فراوان چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند که در نهایت روی یکی از این موقعیت‌ها زلاتان ابراهیموویچ خرید جدید یونایتد موفق شد با ضربه سر دروازه لسترسیتی را برای بار دوم باز کند تا این دیدار با برتری ۲ بر یک یونایتد به پایان برسد.

این نخستین قهرمانی منچستریونایتد با مورینیو(José Mourinho) و بیست و سومین قهرمانی این مربی پرتغالی در کارنامه فوتبالی خود بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir