برتری منچسترسیتی برابر وستهام در هفته سوم لیگ برتر انگلیس
منچسترسیتی موفق شد در هفته سوم لیگ برتر انگلیس با برتری برابر وستهام هر 3 امتیاز خانگی این هفته را کسب کند.

در ادامه هفته سوم لیگ برتر انگلیس یکشنبه دو دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار منچسترسیتی(Manchester City) در خانه به دیدار وستهام(West Ham) رفت و در پایان با برتری 3 بر یک برابر این تیم هر 3 امتیاز را در خانه نگه داشت.

در این دیدار رحیم استرلینگ(Raheem Sterling) در دقیقه 8 ابتدا تیمش را پیش انداخت و در همان نیمه فرناندینیو(Fernandinho) توانست گل دوم را نیز برای سیتی زن‌ها به ثمر برساند. در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر سیتی به پایان رسید تا روند بردهای گواردیولا(Pep Guardiola) همچنان ادامه داشته باشد.

در نیمه دوم آنتونیو(Michail Antonio) توانست یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد ولی در نهایت در حالی که وستهام برای زدن گل دوم پیش کشیده بود، این رحیم استرلینگ بود که گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 3 بر یک منچسترسیتی به پایان برسد.

در دیگر دیدار وست برومویچ(West Bromwich Albion) برابر میدلزبورو(Middlesbrough) به تساوی بدون گل رضایت داد. در پایان این هفته تیم‌های منچستریونایتد(Manchester United)، چلسی(Chelsea) و منچسترسیتی 9 امتیازی هستند و هر 3 دیدار خود را با برد به پایان رساندند.

هفته آینده رقابت‌های باشگاهی تعطیل است ولی هفته بعد یونایتد در خانه به دیدار سیتی می‌رود دیداری که یکی از دو تیم حداقل روند بردهای خود را قطع شده خواهد دید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir