سمیر نصری به سویا و مصطفی به آرسنال پیوست
در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا، تیم‌ها چندین بازیکن مورد نظر خودشان را جذب کردند.

کمتر از 24 ساعت دیگر تا بسته شدن پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی زمان باقی‌ مانده است و به همین خاطر تیم‌ها آخرین تلاش خودشان را برای جذب بازیکنان مورد نظرشان انجام داده‌اند که در زیر به مرور آخرین نقل‌ و انتقالات صورت گرفته می پردازیم.

* گابی گل اینتری شد

همان طور که پیش‌بینی می‌شد، گابی گل(Gabriel Barbosa) یکی از استعدادهای ناب فوتبال برزیل به تیم اینتر پیوست. این بازیکن که به خاطر عملکرد خوبش توانسته بود، تیم‌های زیادی را مجاب به خریدش کند اما در نهایت تا سال‌ 2021 با اینتر(Inter Milan) قرارداد امضا کرد.

او در هفته‌ پیش با برگزاری آخرین دیدارش برای سانتوس(Santos) راهی اینتر شد و بعد از انجام معاینات پزشکی در نهایت قراردادش را با این تیم امضا کرد. او بعد از ژوائو ماریو(João Mário)، دومین خرید اینتر در عرض کمتر از یک هفته‌ بود. پیش‌بینی می‌شود اینتر برای جذب این بازیکن 27 میلیون یورو به سران سانتوس پرداخت کرده است.

* سلیمانی در یک قدمی لسترسیتی

باشگاه لسترسیتی(Leicester City) در یک قدمی جذب اسلام سلیمانی(Islam Slimani) مهاجم الجزایری است. اسکای اسپورت از قطعی شدن پیوستن این بازیکن به لسترسیتی قهرمان فصل قبل لیگ برتر خبر داد.

* چلسی در اندیشه بازگشت لوئیز

باشگاه چلسی(Chelsea) در تلاش است تا مدافع سابق خود یعنی داوید لوئیز(David Luiz) را از پاری ‌سن‌ ژرمن(Paris Saint-Germain) به خدمت بگیرد. آنها شب گذشته پیشنهاد رسمی‌شان را برای لویئز به پاریس ارسال کردند و منتظر هستند تا ببینند مدافع برزیلی حاضر به بازگشت به لندن خواهد شد یا خیر.

* ویتسل و  کوادرادو به تورین خواهند رفت

باشگاه یوونتوس(Juventus) قصد دارد در ساعات باقی‌ مانده فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی جذب دو بازیکن را نهایی کند، ویتسل(Axel Witsel) که جدایی‌اش از زنیت(Zenit Saint Petersburg) قطعی شده مورد توجه سران یوونتوس قرار گرفته و آنها همچنین در تلاش هستند تا قرارداد قرضی کوادرادو(Juan Cuadrado) را نیز دائمی کنند.

* سمیر نصری به سویا پیوست

هافبک فرانسوی که به نظر می رسید جایی در برنامه‌های پپ گواردیولا(Pep Guardiola) در این فصل نداشت، با جدایی از این تیم انگلیسی به سویا(Sevilla) پیوست و از آن فصل به عنوان بازیکن سویا توپ بزند. او در سویا جانشین یوهان کونوپلیانکا(Yevhen Konoplyanka) می‌شود که به صورت قرضی راهی شالکه آلمان(Schalke 04) شده است.

* مصطفی به آرسنال پیوست

در نهایت آرسنال(Arsenal) توانست شکودران مصطفی(Shkodran Mustafi)، مدافع آلمانی والنسیا(Valencia) را به خدمت بگیرد تا باز هم ونگر(Arsène Wenger) در روز آخر نقل‌ و انتقالات تابستانی پر کار باشد. مصطفی 24 ساله 64 بار با پیراهن والنسیا به میدان رفت. او بعد از لوکاس پرس(Lucas Pérez) دومین خرید توپچی‌های لندن در عرض کمتر از 48 ساعت محسوب می‌شود تا در نهایت پرونده نقل‌ و انتقالات این فصل آرسنال نیز بسته شود.

* کندی و رمی از چلسی جدا شدند

روبرت کندی(Kenedy) مدافع برزیلی با جدایی از چلسی به صورت قرضی راهی واتفورد(Watford) شد، این بازیکن برزیلی در فصل قبل در تیم هیدینک(Guus Hiddink) به صورت ثابت برای چلسی به میدان رفت. همچنین لویک رمی(Loïc Rémy) مهاجم فرانسوی چلسی نیز با جدایی از این تیم به کریستال پالاس(Crystal Palace) پیوست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir